Gistmania is a forum that covers current Nigerian discussion/gists/gossips covers celebrities, sports, politics and lot more! Please Register or Login

Why do ladies value ugly guys than handsome guys (Page 25)

1 ... 22 23 24 [25] 26 27
Reply #480 on: 26 Mar 12, 01:15 AM (4 years ago) by
(2851 | Gistmaniac)
(m)
wetin dey close yr mouth  Roll Eyes
Reply
Reply #481 on: 26 Mar 12, 01:18 AM (4 years ago) by
sarah555 (4369 | Gistmaniac)
(f)
Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:05 AM
i dont wanna go there..anyways how family? and dat sister of yrs wey dey eye me  Roll Eyes
family day jare, BABA GOD do well for our body. i no no sey dat my sister matter still dey for ur mind ooo
Reply
Reply #482 on: 26 Mar 12, 01:20 AM (4 years ago) by
sarah555 (4369 | Gistmaniac)
(f)
.....well sha she day. i be don tell am make she trowey d love wey she be get for u give Ajanni cos Gift still dey ur heart now
Reply
Reply #483 on: 26 Mar 12, 01:21 AM (4 years ago) by
trolling (2851 | Gistmaniac)
(m)
Quote from: sarah555 on 26 Mar 12, 01:18 AM
family day jare, BABA GOD do well for our body. i no no sey dat my sister matter still dey for ur mind ooo

lol, make hin send hin pix to my box make i access am  Shocked
Reply
Reply #484 on: 26 Mar 12, 01:23 AM (4 years ago) by
sarah555 (4369 | Gistmaniac)
(f)
Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:15 AM
wetin dey close yr mouth  Roll Eyes
trolling, i think sey u say u be wan transform so?
dis ur troble maker love syle never expire?
Reply
Reply #485 on: 26 Mar 12, 01:23 AM (4 years ago) by
trolling (2851 | Gistmaniac)
(m)
Quote from: sarah555 on 26 Mar 12, 01:20 AM
.....well sha she day. i be don tell am make she trowey d love wey she be get for u give Ajanni cos Gift still dey ur heart now
lol thanks for the laugh, make i revitalize yr sister love now  Shocked
Reply
Reply #486 on: 26 Mar 12, 01:24 AM (4 years ago) by
trolling (2851 | Gistmaniac)
(m)
Quote from: sarah555 on 26 Mar 12, 01:23 AM
trolling, i think sey u say u be wan transform so?
dis ur troble maker love syle never expire?
na my style na
Reply
Reply #487 on: 26 Mar 12, 01:25 AM (4 years ago) by
sarah555 (4369 | Gistmaniac)
(f)
Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:21 AM
lol, make hin send hin pix to my box make i access am  Shocked
[/quote
 Grin Grin Grin Grin Grin Grin u worry o
Reply
Reply #488 on: 26 Mar 12, 01:27 AM (4 years ago) by
Shydaimma (8401 | Hero)
(f)
Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:15 AM
wetin dey close yr mouth  Roll Eyes
u wan make i open am?...i no sabi weytin una dey tlk na...una dey great una sefs n family which is  Cool
i dey tour...make i continue ma journey

Reply
Reply #489 on: 26 Mar 12, 01:28 AM (4 years ago) by
sarah555 (4369 | Gistmaniac)
(f)
Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:23 AM
lol thanks for the laugh, make i revitalize yr sister love now  Shocked
if u need am, send me some duoo make i go take toast am back from Ajanni cos he dey really dey take good care of her with all the cattle money wey him dey make..  Grin Grin
Reply
Reply #490 on: 26 Mar 12, 01:29 AM (4 years ago) by
sarah555 (4369 | Gistmaniac)
(f)
Quote from: Shydaimma on 26 Mar 12, 01:27 AM
u wan make i open am?...i no sabi weytin una dey tlk na...una dey great una sefs n family which is  Cool
i dey tour...make i continue ma journey
Okey oooo, look ground well?  Grin Grin
Reply
Reply #491 on: 26 Mar 12, 01:30 AM (4 years ago) by
Shydaimma (8401 | Hero)
(f)
thank u o...my eyes dey sharp for ground Roll Eyes

Reply
Reply #492 on: 26 Mar 12, 01:33 AM (4 years ago) by
trolling (2851 | Gistmaniac)
(m)
you look more feminine in yr pix   Shocked
Reply
Reply #493 on: 26 Mar 12, 01:35 AM (4 years ago) by
Shydaimma (8401 | Hero)
(f)
u wan make i luk masculine Roll Eyes

Reply
Reply #494 on: 26 Mar 12, 01:35 AM (4 years ago) by
trolling (2851 | Gistmaniac)
(m)
Quote from: sarah555 on 26 Mar 12, 01:28 AM
if u need am, send me some duoo make i go take toast am back from Ajanni cos he dey really dey take good care of her with all the cattle money wey him dey make..  Grin Grin
i no like make ppl dey liar to me in the name of a joke,
Reply
Reply #495 on: 26 Mar 12, 01:37 AM (4 years ago) by
trolling (2851 | Gistmaniac)
(m)
na wetin i see for yr profile na
Reply
Reply #496 on: 26 Mar 12, 01:41 AM (4 years ago) by
sarah555 (4369 | Gistmaniac)
(f)
Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:35 AM
i no like make ppl dey liar to me in the name of a joke,
which truth u don tell me before trolling?
person see you months ago on line appreciate you,
na now you con dey ask of am? i tier for u oooo
Reply
Reply #497 on: 26 Mar 12, 01:42 AM (4 years ago) by
sarah555 (4369 | Gistmaniac)
(f)
....abeg i don call an now, she sey she don get belle follow Ajanni, say make u wait make she deliver first den con do ur runs too  Tongue Tongue
Reply
Reply #498 on: 26 Mar 12, 10:35 PM (4 years ago) by
FlyMamacita (26343 | Addicted Hero)
(f)
Quote from: dirtykid on 25 Mar 12, 03:50 AM

Hmmm I c. So it means make i dey look for the ones we value my ugliness.


U too like to hear compliments...stop fishin for dem  Grin Grin u fiiiine nd u knw it monkey  Grin Grin
Reply
Reply #499 on: 26 Mar 12, 11:37 PM (4 years ago) by
ajanni (97704 | Grande Master)
(m)
 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Reply
1 ... 22 23 24 [25] 26 27

Login To Reply

September Leaders

View more

Gistmania Boards