can u date a chic with no "physical assets"(4 GUYS ONLY)

[1] 2 3 4 5
at 02:20 PM, 31 Jul 08 (9 years ago)
(10 | Newbie) (m)
what's ur taste?
kasafinal at 03:00 PM, 31 Jul 08 (9 years ago)
(29 | Newbie) (m)
SURE WHY NOT EVERY BODY IS EQUALL. TO LOVE A GIRL WITH OUT ANY THING IS EVEN BETTER WITH A GIRL WITH NOTHING THAN A GIRL WITH SOMETHING.
Reply
Vixenx at 05:34 PM, 31 Jul 08 (9 years ago)
(21148 | Addicted Hero) (f)
I'm gonna comment still... Tongue Tongue Tongue Tongue Cheesy Cheesy Cheesy

Unless the guy is specifically looking for something..then it doesn't matter what the girl has...her attitute and personality can make up for alot.

Reply
walerian at 05:43 PM, 31 Jul 08 (9 years ago)
(1474 | Gistmaniac) (m)
@vixenx ......must u always conclude on every man? besides it a guy's isuue. if u never had a good affair tats not our problem gurl!
Reply
mrsafrica at 06:16 PM, 31 Jul 08 (9 years ago)
(159 | Upcoming) (f)
Quote from: vixenx on 05:34 PM, 31 Jul 08
I'm gonna comment still... Tongue Tongue Tongue Tongue Cheesy Cheesy Cheesy

Unless the guy is specifically looking for something..then it doesn't matter what the girl has...her attitute and personality can make up for alot.
Go girl......... I agree with you there! Grin Grin
Reply
philomena87 at 07:34 PM, 31 Jul 08 (9 years ago)
(5713 | Gistmaniac) (f)
Quote from: vixenx on 05:34 PM, 31 Jul 08
I'm gonna comment still... Tongue Tongue Tongue Tongue Cheesy Cheesy Cheesy

Unless the guy is specifically looking for something..then it doesn't matter what the girl has...her attitute and personality can make up for alot.

big sis.. im wit u supportin... Grin Grin
Reply
Vixenx at 07:52 PM, 31 Jul 08 (9 years ago)
(21148 | Addicted Hero) (f)
Quote from: walerian on 05:43 PM, 31 Jul 08
@vixenx ......must u always conclude on every man? besides it a guy's isuue. if u never had a good affair tats not our problem gurl!

umm..guys issue yes, but i can comment on any topic i wish to with or without your consent.  Or unless you've got the power to ban me from doing so.(I think not).. And i don't recall ever mentioning to u or anyone about my affairs or what not..which by the way i ain't got no probs with..so why is it yours?....don't worry bout my comments or what i wrote..contribute and move it on just like i did. Get that?..good!.. Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Reply
ebebe at 08:05 PM, 31 Jul 08 (9 years ago)
(22 | Newbie) (f)
Quote from: philomena87 on 07:34 PM, 31 Jul 08
Quote from: vixenx on 05:34 PM, 31 Jul 08
I'm gonna comment still... Tongue Tongue Tongue Tongue Cheesy Cheesy Cheesy

Unless the guy is specifically looking for something..then it doesn't matter what the girl has...her attitute and personality can make up for alot.

at ur bak big sista
Reply
Cdiva at 09:01 PM, 31 Jul 08 (9 years ago)
(445 | Upcoming) (f)
Quote from: vixenx on 07:52 PM, 31 Jul 08
Quote from: walerian on 05:43 PM, 31 Jul 08
@vixenx ......must u always conclude on every man? besides it a guy's isuue. if u never had a good affair tats not our problem gurl!

umm..guys issue yes, but i can comment on any topic i wish to with or without your consent.  Or unless you've got the power to ban me from doing so.(I think not).. And i don't recall ever mentioning to u or anyone about my affairs or what not..which by the way i ain't got no probs with..so why is it yours?....don't worry bout my comments or what i wrote..contribute and move it on just like i did. Get that?..good!.. Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes




 Grin Grin Grin Grin
Reply
darkocean002 at 12:45 AM, 1 Aug 08 (9 years ago)
(2825 | Gistmaniac) (m)
Quote from: xodus2g on 02:20 PM, 31 Jul 08
what's ur taste?

its only Physical, can fade away anytime. personalty and character matters alot. beside, not too much suitors lol.. Girls shld stay outta dis topic.
Reply
typicalman84 at 01:31 AM, 1 Aug 08 (9 years ago)
(3648 | Gistmaniac) (m)
Quote from: vixenx on 07:52 PM, 31 Jul 08
Quote from: walerian on 05:43 PM, 31 Jul 08
@vixenx ......must u always conclude on every man? besides it a guy's isuue. if u never had a good affair tats not our problem gurl!

umm..guys issue yes, but i can comment on any topic i wish to with or without your consent.  Or unless you've got the power to ban me from doing so.(I think not).. And i don't recall ever mentioning to u or anyone about my affairs or what not..which by the way i ain't got no probs with..so why is it yours?....don't worry bout my comments or what i wrote..contribute and move it on just like i did. Get that?..good!.. Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
And this is why you continue to be my You know...  Grin Grin

Reply
darkocean002 at 01:54 AM, 1 Aug 08 (9 years ago)
(2825 | Gistmaniac) (m)
pasing
Reply
onyin at 01:55 AM, 1 Aug 08 (9 years ago)
(12050 | Hero) (f)
u r always passin.lol
Reply
myragonza at 08:39 AM, 1 Aug 08 (9 years ago)
(40160 | Addicted Hero) (f)
Quote from: walerian on 05:43 PM, 31 Jul 08
@vixenx ......must u always conclude on every man? besides it a guy's isuue. if u never had a good affair tats not our problem gurl!


and why can't u accept facts....

Reply
darkocean002 at 12:15 PM, 1 Aug 08 (9 years ago)
(2825 | Gistmaniac) (m)
Quote from: onyin on 01:55 AM,  1 Aug 08
u r always passin.lol

isnt good to pass?
Reply
walerian at 12:27 PM, 1 Aug 08 (9 years ago)
(1474 | Gistmaniac) (m)
Quote from: myragonza on 08:39 AM,  1 Aug 08
Quote from: walerian on 05:43 PM, 31 Jul 08
@vixenx ......must u always conclude on every man? besides it a guy's isuue. if u never had a good affair tats not our problem gurl!


and why can't u accept facts....

the fact is that its not fair to judge pple unecessarily, be rude, aggressive n wayward. secondly, we need to know if she's talking from experience or from wat she has heard. so pls face the fact urself.
Reply
Vixenx at 05:54 PM, 1 Aug 08 (9 years ago)
(21148 | Addicted Hero) (f)
Look who's talking. I wasn't judging anyone by that comment i made if you're refering to me, I answered the question relating to the topic posted,(although it said that girls shouldn't comment..but who cares?)..And u took it upon yourself to attack me all because i chose to comment on it...This forums is for everyone to participate in whether it calls for them or not, and you have no right or whatsoever to tell me where or where i cannot contribute..And the only fact here is:.................This topic is rubbish cuz ppl are into different things when it comes to the opposite sex, -AND- for u to keep my name out of your mouth if you were not being referred to by name...A guy can be anyone not just you, soooo if u don't mind.. i'm gonna continue and you will stay out of my way!.. Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Reply
akjasper at 06:00 PM, 1 Aug 08 (9 years ago)
(7800 | Hero) (m)
hey pls to the fight park pls,, i guess is gonna be better there if u ppl wanna start .good luck
Reply
Vixenx at 06:31 PM, 1 Aug 08 (9 years ago)
(21148 | Addicted Hero) (f)
We are not starting anything.....just saying to stay clear of me thats all. End of discussion.

Reply
akjasper at 06:38 PM, 1 Aug 08 (9 years ago)
(7800 | Hero) (m)
ah ah , u ended it without letting ur frnd comment,, na waoo sisi.
Reply
[1] 2 3 4 5

LATEST COMMENTS

  1. Fesano1 on: JUST IN! Angry Owerri Youths Brings Down Newly Erected N530M Jacob Zuma's Statue In Owerri (Phot
    Don't be fooled. Is not the statue because the real Zuma statue is on a white marble and other ... 11 mins ago ago
  2. Fesano1 on: JUST IN! Angry Owerri Youths Brings Down Newly Erected N530M Jacob Zuma's Statue In Owerri (Phot
    Don't be fooled. Is not the statue because the real Zuma statue is on a white marble and other ... 12 mins ago ago
  3. Isima1010 on: 9ice Ex-Wife, Toni Payne Flaunts Her New White Boyfriend After Finally Moving On From 9ice
    Na this terrorist be your boyfriend  ???... 1 hr ago ago
  4. Isima1010 on: 9ice Ex-Wife, Toni Payne Flaunts Her New White Boyfriend After Finally Moving On From 9ice
    This girl you dey crase ooo,Na this terrorist Na your boyfriend  :o... 1 hr ago ago
  5. dubemchris27 on: Women Cheat When Their Husbands Go Out Of Town For Long Time - Facebook User, Abisola Reveals
    Cool / dam advice..... 1 hr ago ago

November Leaders

BournIdentity(1246) - kixme(613) - ruthie(374) - kacylee(370) - gogoman(271) - felicilin(226) - benosky4(215) - james987(141) - bohlah(112) - clarajancita(94) - xspraise(93) - fineboy77(86) - Glory07(84) - kaposky(75) - Wazubia(67) - ItaloBigBoSs(67) - abati666(67) - victorstic1(65) - ehudomalt(62) - Dramaking(58) -