1 ... 22 23 24 [25] 26 27
Topic: Why do ladies value ugly guys than handsome guys (Page 25) (Read 21220 times)
sarah555 (3695)
Gistmaniac (f) | 2 years ago

with brain washing or machine?
how do you mean? biko, give me the gist.
down load am give me

26 Mar 12, 01:01 AM
trolling (2901)
Gistmaniac (m) | 2 years ago

Quote from: sarah555 on 26 Mar 12, 01:01 AM
with brain washing or machine?
how do you mean? biko, give me the gist.
down load am give me
i dont wanna go there..anyways how family? and dat sister of yrs wey dey eye me  Roll Eyes

26 Mar 12, 01:05 AM
Shydaimma (8416)
Hero (f) | 2 years ago

 Lips Sealed Lips Sealed


26 Mar 12, 01:07 AM
trolling (2901)
Gistmaniac (m) | 2 years ago

wetin dey close yr mouth  Roll Eyes

26 Mar 12, 01:15 AM
sarah555 (3695)
Gistmaniac (f) | 2 years ago

Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:05 AM
i dont wanna go there..anyways how family? and dat sister of yrs wey dey eye me  Roll Eyes
family day jare, BABA GOD do well for our body. i no no sey dat my sister matter still dey for ur mind ooo


26 Mar 12, 01:18 AM
sarah555 (3695)
Gistmaniac (f) | 2 years ago

.....well sha she day. i be don tell am make she trowey d love wey she be get for u give Ajanni cos Gift still dey ur heart now

26 Mar 12, 01:20 AM
trolling (2901)
Gistmaniac (m) | 2 years ago

Quote from: sarah555 on 26 Mar 12, 01:18 AM
family day jare, BABA GOD do well for our body. i no no sey dat my sister matter still dey for ur mind ooo

lol, make hin send hin pix to my box make i access am  Shocked

26 Mar 12, 01:21 AM
sarah555 (3695)
Gistmaniac (f) | 2 years ago

Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:15 AM
wetin dey close yr mouth  Roll Eyes
trolling, i think sey u say u be wan transform so?
dis ur troble maker love syle never expire?

26 Mar 12, 01:23 AM
trolling (2901)
Gistmaniac (m) | 2 years ago

Quote from: sarah555 on 26 Mar 12, 01:20 AM
.....well sha she day. i be don tell am make she trowey d love wey she be get for u give Ajanni cos Gift still dey ur heart now
lol thanks for the laugh, make i revitalize yr sister love now  Shocked

26 Mar 12, 01:23 AM
trolling (2901)
Gistmaniac (m) | 2 years ago

Quote from: sarah555 on 26 Mar 12, 01:23 AM
trolling, i think sey u say u be wan transform so?
dis ur troble maker love syle never expire?
na my style na

26 Mar 12, 01:24 AM
sarah555 (3695)
Gistmaniac (f) | 2 years ago

Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:21 AM
lol, make hin send hin pix to my box make i access am  Shocked
[/quote
 Grin Grin Grin Grin Grin Grin u worry o


26 Mar 12, 01:25 AM
Shydaimma (8416)
Hero (f) | 2 years ago

Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:15 AM
wetin dey close yr mouth  Roll Eyes
u wan make i open am?...i no sabi weytin una dey tlk na...una dey great una sefs n family which is  Cool
i dey tour...make i continue ma journey


26 Mar 12, 01:27 AM
sarah555 (3695)
Gistmaniac (f) | 2 years ago

Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:23 AM
lol thanks for the laugh, make i revitalize yr sister love now  Shocked
if u need am, send me some duoo make i go take toast am back from Ajanni cos he dey really dey take good care of her with all the cattle money wey him dey make..  Grin Grin

26 Mar 12, 01:28 AM
sarah555 (3695)
Gistmaniac (f) | 2 years ago

Quote from: Shydaimma on 26 Mar 12, 01:27 AM
u wan make i open am?...i no sabi weytin una dey tlk na...una dey great una sefs n family which is  Cool
i dey tour...make i continue ma journey
Okey oooo, look ground well?  Grin Grin

26 Mar 12, 01:29 AM
Shydaimma (8416)
Hero (f) | 2 years ago

thank u o...my eyes dey sharp for ground Roll Eyes


26 Mar 12, 01:30 AM
trolling (2901)
Gistmaniac (m) | 2 years ago

you look more feminine in yr pix   Shocked

26 Mar 12, 01:33 AM
Shydaimma (8416)
Hero (f) | 2 years ago

u wan make i luk masculine Roll Eyes


26 Mar 12, 01:35 AM
trolling (2901)
Gistmaniac (m) | 2 years ago

Quote from: sarah555 on 26 Mar 12, 01:28 AM
if u need am, send me some duoo make i go take toast am back from Ajanni cos he dey really dey take good care of her with all the cattle money wey him dey make..  Grin Grin
i no like make ppl dey liar to me in the name of a joke,

26 Mar 12, 01:35 AM
trolling (2901)
Gistmaniac (m) | 2 years ago

na wetin i see for yr profile na

26 Mar 12, 01:37 AM
sarah555 (3695)
Gistmaniac (f) | 2 years ago

Quote from: trolling on 26 Mar 12, 01:35 AM
i no like make ppl dey liar to me in the name of a joke,
which truth u don tell me before trolling?
person see you months ago on line appreciate you,
na now you con dey ask of am? i tier for u oooo

26 Mar 12, 01:41 AM

1 ... 22 23 24 [25] 26 27

Login To Reply


Jump to: