I am Single And Need A Young Girl 4 A Date (Page 14)

1 ... 11 12 13 [14]
mazi at 01:18 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(19677 | Hero) (m)
Quote from: prencess on 01:12 PM,  5 Sep 08
Quote from: C-boy on 01:07 PM,  5 Sep 08
Quote from: williewillie on 12:59 PM,  5 Sep 08
Quote from: C-boy on 12:45 PM,  5 Sep 08
ghost abi spirit or williewillie I go call ghostbusters oooooo

@C-boyl don move from the ghost way u know...now i dey carry juju dey waka up and down....so b very careful


Quote from: mazi on 12:52 PM,  5 Sep 08
maybe make  love to him.lol


mazi no give this boy any fish him b thief....which yeye cold they catch self Angry Angry Angry  
JEALOUSY & ENVY. DIE!!!

no fightoooooooooooooo  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
[/quote
see now....una dey fight cos of prencess and she dey laff una. Roll Eyes
Reply
prencess at 01:20 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(4816 | Gistmaniac) (f)
Mazi na u sabi ooooooooooooo  Grin Grin Grin
Reply
mazi at 01:22 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(19677 | Hero) (m)
Quote from: prencess on 01:20 PM,  5 Sep 08
Mazi na u sabi ooooooooooooo  Grin Grin Grin
i no sabi o....abeg...i no go skul.....ota akara wee i go... Grin
Reply
williewillie at 01:24 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(7613 | Hero) (m)
Quote from: williewillie on 12:59 PM,  5 Sep 08
Quote from: C-boy on 12:45 PM,  5 Sep 08
ghost abi spirit or williewillie I go call ghostbusters oooooo
@C-boyl don move from the ghost way u know...now i dey carry juju dey waka up and down....so b very carefu
Quote from: mazi on 12:52 PM,  5 Sep 08
maybe make  love to him.lol
mazi no give this boy any fish him b thief....which yeye cold they catch self Angry Angry Angry  
JEALOUSY & ENVY. DIE!!!

No worry mazi.....man suppose to fight 4 better tin.....she no dey laugh us...she no won make C-boy know say na me de incharge....Prencess l lie!!!!


Na only die die u get u no even add fire to am.....na wen l see u near Prencess....na that time u go know say kaki no bi leather.....hennnnnnnnnnn C-boy l dey warn u Ooooooooooooo!!!!!!
Reply
mazi at 01:28 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(19677 | Hero) (m)
ewele....una leave the issue....begin chase shadow.
Reply
prencess at 01:30 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(4816 | Gistmaniac) (f)
Quote from: mazi on 01:22 PM,  5 Sep 08
Quote from: prencess on 01:20 PM,  5 Sep 08
Mazi na u sabi ooooooooooooo  Grin Grin Grin
i no sabi o....abeg...i no go skul.....ota akara wee i go... Grin

ewooooooooo sorry  Grin Grin
Reply
mazi at 01:32 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(19677 | Hero) (m)
Quote from: prencess on 01:30 PM,  5 Sep 08
Quote from: mazi on 01:22 PM,  5 Sep 08
Quote from: prencess on 01:20 PM,  5 Sep 08
Mazi na u sabi ooooooooooooo  Grin Grin Grin
i no sabi o....abeg...i no go skul.....ota akara wee i go... Grin

ewooooooooo sorry  Grin Grin
thank u very
Reply
C-boy at 01:35 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(1623 | Gistmaniac) (m)
Prencess so u've been cheating... sry chatting on me eh kwa? Angry

Reply
mazi at 01:39 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(19677 | Hero) (m)
ok...prencess....wit my permission...u can follow c-boy if u wish....make i rest 4 am.
Reply
prencess at 01:40 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(4816 | Gistmaniac) (f)
Quote from: C-boy on 01:35 PM,  5 Sep 08
Prencess so u've been cheating... sry chatting on me eh kwa? Angry

oh am sorry honey  Grin Grin Grin Grin
Reply
prencess at 01:43 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(4816 | Gistmaniac) (f)
Quote from: mazi on 01:39 PM,  5 Sep 08
ok...prencess....wit my permission...u can follow c-boy if u wish....make i rest 4 am.

 Grin Grin Grin Grin Shocked
Reply
williewillie at 01:44 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(7613 | Hero) (m)
@mazi....C-boy na woyo boy who tell u say him they cry.....abeg make him cry till 2moro Prencess no be him own
Reply
prencess at 01:50 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(4816 | Gistmaniac) (f)
Quote from: williewillie on 01:44 PM,  5 Sep 08
@mazi....C-boy na woyo boy who tell u say him they cry.....abeg make him cry till 2moro Prencess no be him own

lol  Grin Grin
Reply
C-boy at 01:54 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(1623 | Gistmaniac) (m)
Quote from: prencess on 01:50 PM,  5 Sep 08
Quote from: williewillie on 01:44 PM,  5 Sep 08
@mazi....C-boy na woyo boy who tell u say him they cry.....abeg make him cry till 2moro Prencess no be him own

lol  Grin Grin
  Huh?  Angry EmbarrassedSad:'( :'(

Reply
williewillie at 02:04 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(7613 | Hero) (m)
@Prencess...u see d kind guy wey won follow u....matured man wey de cry...shakky shakky dad....Abeg make l kiss my sweetheart Prencess... Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss
Reply
prencess at 02:07 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(4816 | Gistmaniac) (f)
Quote from: williewillie on 02:04 PM,  5 Sep 08
@Prencess...u see d kind guy wey won follow u....matured man wey de cry...shakky shakky dad....Abeg make l kiss my sweetheart Prencess... Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss

lol u get mouth  Grin Grin Grin
Reply
williewillie at 02:23 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(7613 | Hero) (m)
Quote from: prencess on 02:07 PM,  5 Sep 08
Quote from: williewillie on 02:04 PM,  5 Sep 08
@Prencess...u see d kind guy wey won follow u....matured man wey de cry...shakky shakky dad....Abeg make l kiss my sweetheart Prencess... Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss

lol u get mouth   Grin Grin Grin


C-boy make u read the under well well or else.............
Reply
darkocean002 at 02:32 PM, 5 Sep 08 (9 years ago)
(2825 | Gistmaniac) (m)
any single young gurl should answer the poster
Reply
mazi at 08:38 AM, 6 Sep 08 (9 years ago)
(19677 | Hero) (m)
Quote from: prencess on 02:07 PM,  5 Sep 08
Quote from: williewillie on 02:04 PM,  5 Sep 08
@Prencess...u see d kind guy wey won follow u....matured man wey de cry...shakky shakky dad....Abeg make l kiss my sweetheart Prencess... Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss

lol u get mouth  Grin Grin Grin
ok...prencess....na only u wee go end dis fight btwn des two....who is ur choice or if dey no match make u tell dem. Roll Eyes
Reply
1 ... 11 12 13 [14]

LATEST COMMENTS

  1. ruthie on: Actress, Eucharia Anunobi Reveals That Her Son Was Mistakenly Killed By His Doctor
    SORRY... 13 mins ago ago
  2. ruthie on: Veteran Nollywood Actor, Richard Mofe Damijo Shares Beautiful Photo Of His Grandchildren
    CUTE KIDS... 14 mins ago ago
  3. slimber on: Actress, Eucharia Anunobi Reveals That Her Son Was Mistakenly Killed By His Doctor
    Chaii take heart ... 16 mins ago ago
  4. cypanyahucha on: Tragedy As Three Children Die Inside Parked Car In Kano (Graphic Photo)
    So so so painful. RIP little angels and parents should always keep their children within sight?... 29 mins ago ago
  5. cypanyahucha on: #BBNaija Evicted Housemate, Princess Addresses Critics Over 'Fake Accent' As She Returns To Nige
    Faker... 30 mins ago ago