Show Posts
Pages:
1 ... 3 4 5 [6] 7 8
101  Forum / Naijapals Base (Metro life) / Re: Gov. Rochas Okorochas Fires His Pretty Girl Friend, Sylvanus Nkiru on: 19-07-2013 05:03 PM
Hmmm,lt ha go bk 2 nollywood na
102  Forum / Naijapals Base (Metro life) / Re: Man Throws Up, Dies After Engaging In Oral Sex on: 19-07-2013 05:00 PM
Servs hm rite
103  Forum / The Buzz Central / Re: The Messy Details Of What Led To Funke Akindele's Marriage Break-up on: 19-07-2013 04:56 PM
2long my daer.
104  Forum / Naijapals Base (Metro life) / Re: Baby born with rosary round her neck in Niger on: 17-07-2013 12:34 PM
Kiales
105  Forum / Naijapals Base (Metro life) / Re: 20-yr-old woman arraigned for allegedly stealing N10m on: 17-07-2013 12:30 PM
Eiya poor country
106  Forum / The Buzz Central / Re: Eniola Badmus & Rick Ross are Twins? (PHOTO) on: 17-07-2013 12:27 PM
No they'r nt
107  Forum / Naijapals Base (Metro life) / Re: Woman roasts 7-yr-old step-son’s hand on: 17-07-2013 12:25 PM
Chai, wat a handsum guy.
108  Forum / Naijapals Base (Metro life) / Re: BREAKING:Senate, ASUU, FG meeting deadlocked, strike continues on: 17-07-2013 12:24 PM
Hmmmm.
109  Forum / FunnyHub (Jokes + Comedy) / Re: Na serious Matter o... on: 6-07-2013 04:24 PM
Jossy ua vry funi
110  Forum / Politics / Re: Senators Exchange Blows In Abuja Over Jonathan on: 6-07-2013 04:21 PM
Suits dem fyn
111  Forum / Naijapals Base (Metro life) / Re: LMAO! [Photos] Funny Church Posters and Catch Phrases In Nigeria on: 6-07-2013 04:20 PM
Lol wonders can neva seize to end.
112  Forum / Naijapals Base (Metro life) / Re: Switching off life support will Curse South Africa - Witch Doctors Warn on: 6-07-2013 04:14 PM
I pray d ancestors sends u bk.
113  Forum / The Buzz Central / Re: BREAKING NEWS: Nollywood Actor, Tony Umole Dies on: 6-07-2013 01:07 AM
Rip daddy,we'll miss u.  Cry  Cry  Cry
114  Forum / Naijapals Base (Metro life) / Re: Alcohol Makes You Age Faster Than You Can Imagine [Photo Proof] on: 5-07-2013 05:00 PM
Alright lesn wel learnd, i quit.
115  Forum / Naijapals Base (Metro life) / Re: Kidney Disease Can Kill Anyone; See How To Save Yourself on: 5-07-2013 04:51 PM
Lesson well learne, tnx poster.
116  Forum / The Buzz Central / Re: Missing Nigerian Player Found with Girls, Weed in Italy on: 5-07-2013 04:25 PM
Smh
117  Forum / Naijapals Base (Metro life) / Re: SMH: [Photos] See How Nigerian Prisoners Sleep And Enjoy Their Life on: 5-07-2013 04:22 PM
Mehn dis real sheet! Gush. Its real saddening.
118  Forum / FunnyHub (Jokes + Comedy) / Re: pals, help oo! Plz, who controls d chain? on: 2-07-2013 06:34 PM
Pb4, anyway its d boy.
119  Forum / FunnyHub (Jokes + Comedy) / Re: ★》★BRAIN TEST★《★ on: 2-07-2013 06:25 PM
D ans is 7
120  Forum / The Buzz Central / Re: Shocker: Billionaire Mike Adenuga Pays N200 Million For Burial Spot! on: 2-07-2013 05:57 PM
Mak i follo tolk, ''waste''.
Pages:
1 ... 3 4 5 [6] 7 8