International Model Ify Yolanda Jones Slams Iyanya For Flaunting His Nake*dness

Published On: November 7, 2014, 8:04 pm (6 years ago)
Author: Mister Jay Wonder
bohlah (m)
Haha. International model Ify Yolanda Jones is mad pissed off.



















For more scintillating and juicy stories, follow the official Naijapals accounts On Twitter- @Naijapals and Facebook - www.facebook.com/naijapals


Posted: (6 years ago) on 7-11-2014 08:04 PM | Addicted Hero
and whats ur business i guess ur   are more beautiful dats why u have to expose ur  shrink tommy
Posted: (6 years ago) on 7-11-2014 08:29 PM | Newbie
Reply
For your mind....we know say na him attention you they find...na only him they show abs? Flavour own worst...go sleep jor...wana be attention seeker
Posted: (6 years ago) on 7-11-2014 08:30 PM | Gistmaniac
Reply
Na u worst, kwashokor candidate, if iyanaya rub makeup and wear wig, he fine pass u.

Iyanya next time shave ur armbit, maybe na him provoke d girl,lol
Posted: (6 years ago) on 7-11-2014 08:42 PM | Hero
Reply
See this chick!!!,,am no fan of iyanya,,buh iyanya surpass dx chick by far!,,wtf is she saying!!!,,,he's attractive enough
Posted: (6 years ago) on 7-11-2014 08:45 PM | Newbie
Reply
 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Posted: (6 years ago) on 7-11-2014 09:26 PM | Addicted Hero
Reply
Yeyenatu
Posted: (6 years ago) on 7-11-2014 09:45 PM | Gistmaniac
Reply
Warreva
Posted: (6 years ago) on 7-11-2014 09:51 PM | Hero
Reply
Tell am make e hear
Posted: (6 years ago) on 7-11-2014 09:52 PM | Gistmaniac
Reply
You ain't finer than him. So leave him alone. Mood spoiler.
Posted: (6 years ago) on 8-11-2014 03:04 AM | Newbie
Reply
LOOK AT POT CALLING KETTLE BLACK, NO BE YOUR NAKEDNESS I DEY SEE SO.
Posted: (6 years ago) on 8-11-2014 03:48 AM | Gistmaniac
Reply
now una don give am attention wey she de find. but if open my body, iyaya go hide sha.
Posted: (6 years ago) on 8-11-2014 04:17 AM | Newbie
Reply
You just want him to notice you, U
KILL -JOY.....
Posted: (6 years ago) on 8-11-2014 04:19 AM | Newbie
Reply
proly proly (f)
Hmmmmm
Posted: (6 years ago) on 8-11-2014 06:37 AM | Hero
Reply
Ok
Posted: (6 years ago) on 8-11-2014 07:09 AM | Gistmaniac
Reply
Ur flat tummy look 90 years old
Posted: (6 years ago) on 8-11-2014 07:36 AM | Newbie
Reply
IYAYA NA UGLY GUY NAH AND SMALLISH , DEY DE TALK THAT ONE ?
Posted: (6 years ago) on 8-11-2014 08:32 AM | Upcoming
Reply
PASSING
Posted: (6 years ago) on 8-11-2014 09:58 AM | Hero
Reply
THANK YOU MY DEAR, U HAVE SAID IT ALL
LET THEM STOP THAT TRASH POSTING
Posted: (6 years ago) on 8-11-2014 11:36 AM | Gistmaniac
Reply
aiiit,,
Posted: (6 years ago) on 8-11-2014 12:13 PM | Hero
Reply