[1] 2 3 4 5
Topic: SMH: Senegal Women Have Their Gums Tattooed Black To Improve Their Smile (Read 14118 times)
nametalkam (5622)
Gistmaniac (m) | 1 year ago




 Women in Senegal are their quest for beautiful smiles to extreme levels - by tattooing their gums black. They claim the procedure gives a whiter smile andprotects the gums and stops bad breath. The mixture is a combination of burnt oil and shea butter pressed into the gums before a needle is repeatedly pricked into it.

MariĆ©me  tells the interviewer: 'It hurts. I would never recommend this torture to anyone.'However, despite the pain she says she is more than happy with the results.



4 Jan 13, 12:06 PM
maryclaret (2244) On
Gistmaniac (f) | 1 year ago

Hmm....  Huh?


4 Jan 13, 12:16 PM
ezchusa (3795)
Gistmaniac (m) | 1 year ago

They will one day cut their nose off all in the name of trying to look beautiful while smiling


4 Jan 13, 12:20 PM
Da_zero (146)
Upcoming (m) | 1 year ago

3rd to comment hmmm thank god

4 Jan 13, 12:22 PM
Theswaggerman (170)
Upcoming (m) | 1 year ago

All for beauty...


4 Jan 13, 12:25 PM
0708 (54)
Newbie (m) | 1 year ago

 Lips Sealed

4 Jan 13, 12:44 PM
Lekan22 (6137)
Gistmaniac (m) | 1 year ago

Hmnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

4 Jan 13, 12:45 PM
Originalsly (410)
Upcoming (m) | 1 year ago

Hmmm...no need to....they are already so dark and soooo beautiful

4 Jan 13, 12:47 PM
osarobo62 (3703)
Gistmaniac (m) | 1 year ago


The smile, you were smiling dear,
Did excite me so much, That I.. had a feeling,
I never had before.

But after knowing you.. I had to run:
Because it's only.. a smile you've got.

LET YOUR BEAUTY COME FROM YOUR HEART

4 Jan 13, 01:04 PM
lanudja (9081)
Hero (f) | 1 year ago

Ok

4 Jan 13, 01:04 PM
Windows8 (238)
Upcoming (f) | 1 year ago

 Cool Cool Cool

4 Jan 13, 01:10 PM
beneno (4717)
Gistmaniac (m) | 1 year ago

dey should keep their smile and do something about that  specific smelling odour they have.

4 Jan 13, 01:24 PM
lee22 (2780)
Gistmaniac (f) | 1 year ago

Quote from: beneno on  4 Jan 13, 01:24 PM
dey should keep their smile and do something about that  specific smelling odour they have.
hmmm true talk dear

4 Jan 13, 01:42 PM
Ibinsgirl (574)
Upcoming (f) | 1 year ago

Ugly pple tryin to look beautiful. Lolz

4 Jan 13, 02:01 PM
sophiebaby (31630)
Addicted Hero (f) | 1 year ago

Quote from: osarobo62 on  4 Jan 13, 01:04 PM
The smile, you were smiling dear,
Did excite me so much, That I.. had a feeling,
I never had before.

But after knowing you.. I had to run:
Because it's only.. a smile you've got.

LET YOUR BEAUTY COME FROM YOUR HEART

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin


4 Jan 13, 02:09 PM
tmoney4real (3)
Newbie (m) | 1 year ago

Crazy fins happenin herein africa too i can't imagine it

4 Jan 13, 02:13 PM
jamesbondchick (3723)
Gistmaniac (f) | 1 year ago

Ignoramus!! God wey make una gums pink know wetin him dey do, SMH


4 Jan 13, 02:15 PM
christianity (1851)
Gistmaniac (m) | 1 year ago

OK NOTED
NEXT


4 Jan 13, 02:33 PM
arsenal123 (6264)
Gistmaniac (m) | 1 year ago

 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

4 Jan 13, 02:39 PM
Unogoknow (115)
Upcoming (m) | 1 year ago

hahaha ok o!

4 Jan 13, 02:59 PM

[1] 2 3 4 5

Login To Reply


Jump to: