Naijapals...lets hear ur vews.

Published 9 years ago by: PRINCE OBINECHE
[1] 2
at 05:26 PM, 16/07/2010 (9 years ago)

(7093 | Gistmaniac) (m)

Can you alow your wife or husband to negotiate a bussiness
issue with an opposite sex in your materimonia  home ?

Problem with this article? Please contact us


sophiebaby at 05:30 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(30950 | Addicted Hero) (f)

yes. so long as no string attach dem

Reply
blackberryPearl at 05:36 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(13784 | Hero) (f)

YES...WHAT HAPPENED TO TRUST FOR GOODNESS SAKES?..IF SHIHT HAPPENS,..U WILL BE ABLE TO KNW CUZ THEY WOULD BE ACTING STRANGE AROUND U...BUT DAMNIT U GOTTA TRUST UR SOUL MATE MAN...
Reply
Kennee at 05:46 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(23952 | Addicted Hero) (m)

Quote from: princemech on 05:26 PM, 16/07/2010
Can you alow your wife or husband to negotiate a bussiness
issue with an opposite sex in your materimonia  home ?

Nothing Wrong with dat

Reply
blackberryPearl at 05:47 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(13784 | Hero) (f)

Quote from: Kennee on 05:46 PM, 16/07/2010
Quote from: princemech on 05:26 PM, 16/07/2010
Can you alow your wife or husband to negotiate a bussiness
issue with an opposite sex in your materimonia  home ?

Nothing Wrong with dat
U TELL HIM AGAIN....LOL
Reply
diplomatik at 05:47 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(25079 | Addicted Hero) (f)

yes! why not?

Reply
sexy_error at 05:48 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(769 | Upcoming) (f)

Quote from: princemech on 05:26 PM, 16/07/2010
Can you alow your wife or husband to negotiate a bussiness
issue with an opposite sex in your materimonia  home ?

I think some married men now are too focused...mixing pleasure with biz.
Reply
erikaakpan at 05:50 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(6696 | Gistmaniac) (f)

well, since everyone is saying YES, imma say NO Tongue

Reply
diplomatik at 05:52 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(25079 | Addicted Hero) (f)

yeye ..lol

Reply
Kennee at 05:55 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(23952 | Addicted Hero) (m)

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Correct yeye

Reply
eagleseyez at 05:57 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(4319 | Gistmaniac) (m)

take them issues to ur damn office
respek ma phyukin home!
Reply
Kennee at 06:08 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(23952 | Addicted Hero) (m)

Quote from: eagleseyez on 05:57 PM, 16/07/2010
take them issues to ur damn office
respek ma phyukin home!


 Grin Grin Grin Grin Grin

Damn!!

Reply
erikaakpan at 06:10 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(6696 | Gistmaniac) (f)

lol...eagle u are something

Reply
PreetyInstinct at 06:11 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(12003 | Hero) (f)

Every comment must include f8ck!

Reply
diplomatik at 06:17 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(25079 | Addicted Hero) (f)

Quote from: Kennee on 05:55 PM, 16/07/2010
Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Correct yeye

 Grin Grin Grin

Reply
erikaakpan at 06:19 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(6696 | Gistmaniac) (f)

stop laffing!

Reply
diplomatik at 06:19 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(25079 | Addicted Hero) (f)

sorry ma Tongue

Reply
eagleseyez at 06:25 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(4319 | Gistmaniac) (m)

Quote from: erikaakpan on 06:10 PM, 16/07/2010
lol...eagle u are something


thats cos the wings hv been to places
and the eyes hv seen things... lol

i dnt care if she's bringin in trillions mehhn
she got an office, or better still they discuss
over a date if its late... thats ma bloody
home for spittin out loud, and deserves some respek


Reply
bittersweet at 06:34 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(14303 | Hero) (f)

Quote from: eagleseyez on 05:57 PM, 16/07/2010
take them issues to ur damn office
respek ma phyukin home!



Hahaha!
 Wink

Reply
esonu at 06:39 PM, 16/07/2010 (9 years ago)
(13429 | Hero) (m)

Quote from: sophiebaby on 05:30 PM, 16/07/2010
yes. so long as no string attach dem

Reply
[1] 2

LATEST COMMENTS

  1. RoseLive on: Woman In Pastor Wilson Video Is The Daughter Of His Wife’s Bestfriend – Pastor Thaddeus (Video)
    i am already on it, i saw the info else where... It works[quote author=VELIVE link=topic=403786.msg5... 1 hr ago
  2. VELIVE on: Woman In Pastor Wilson Video Is The Daughter Of His Wife’s Bestfriend – Pastor Thaddeus (Video)
    Copied... because it paid off... 1 hr ago
  3. ebescopy on: Check Out 7 Signs Of Emotional Abuse In A Relationship
    Imaging junk, I guess everyone should be single then. Posting junks to corrupt minds everywhere... 1 hr ago
  4. chukkychukky on: Hausa Man From Adamawa State Rejoices As He Finds an Igbo Wife From Anambra State
    Yes igbo women are bae, if u doubt me go ask davido God bless davido for advertising igbo women... 1 hr ago
  5. ebescopy on: PHOTOS: This Popular Twitter Influencer, Luz Gomez Claims She Just Turned 17 Tears Old
    So many dicks has gone thru her already.... 1 hr ago