Are women stronger than men? (Page 2)

Published On: December 2, 2010, 8:57 am
Author:
Oyindamola betty Aroguma
1 [2] 3 4 5 ... 18
-- Michro (m) at 2-12-2010 10:24AM
(7458 | Gistmaniac)

@ poster, na which kind question be this na?
Not be blood be the power na.

Reply
-- 50scent (m) at 2-12-2010 10:40AM
(23929 | Addicted Hero)

FOR WHERE!!! OGINNI: See this poster self, U dey carry wetin for how many month, I beg you dey preserve our thing wey we pump inside. We no send you make you dey answer phone and work at the same time. tell the caller you are busy simple. About taking care of a child, We men dey try; About crying all nite: Na who send you that one, may be liquid content too much in ya eye u wan shed little out of it before it turns to Atlantic ocean. Wearing G-string. Who send you that one; Better pant no dey before G-string. I beg na wetin you dey found your eye see? Biko jo

Reply
-- Michro (m) at 2-12-2010 10:43AM
(7458 | Gistmaniac)

Quote from: 50scent on  2-12-2010 10:40AM
FOR WHERE!!! OGINNI: See this poster self, U dey carry wetin for how many month, I beg you dey preserve our thing wey we pump inside. We no send you make you dey answer phone and work at the same time. tell the caller you are busy simple. About taking care of a child, We men dey try; About crying all nite: Na who send you that one, may be liquid content too much in ya eye u wan shed little out of it before it turns to Atlantic ocean. Wearing G-string. Who send you that one; Better pant no dey before G-string. I beg na wetin you dey found your eye see? Biko jo
...

Reply
-- Priceless-jewel (m) at 2-12-2010 10:51AM
(6103 | Gistmaniac)

......................
Reply
-- patienceudosen (f) at 2-12-2010 10:56AM
(819 | Upcoming)

na vex?
Reply
-- Adikpe (m) at 2-12-2010 10:57AM
(4075 | Gistmaniac)

na who dey vex?
Reply
-- Priceless-jewel (m) at 2-12-2010 10:58AM
(6103 | Gistmaniac)

who u dey ask?
Reply
-- Priceless-jewel (m) at 2-12-2010 10:59AM
(6103 | Gistmaniac)

no ask me oooooooo, mk i no tear ur head
Reply
-- Michro (m) at 2-12-2010 10:59AM
(7458 | Gistmaniac)

Quote from: Priceless-jewel on  2-12-2010 10:51AM
......................
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply
-- janegeorge (m) at 2-12-2010 11:01AM
(113 | Upcoming)

U sure say na cry or mockery. When the man dey suffer
Reply
-- Michro (m) at 2-12-2010 11:05AM
(7458 | Gistmaniac)

Quote from: janegeorge on  2-12-2010 11:01AM
U sure say na cry or mockery. When the man dey suffer
heheheheheh

Reply
-- shaoyang (m) at 2-12-2010 11:10AM
(1970 | Gistmaniac)

Wat an empty headed Poster
Reply
-- Priceless-jewel (m) at 2-12-2010 11:12AM
(6103 | Gistmaniac)

hmmmmmmmmmmmm
Reply
-- Michro (m) at 2-12-2010 11:13AM
(7458 | Gistmaniac)

Quote from: shaoyang on  2-12-2010 11:10AM
Wat an empty headed Poster
Why na?

Reply
-- MissyBarbie (f) at 2-12-2010 11:14AM
(14864 | Hero)

Quote from: shaoyang on  2-12-2010 11:10AM
Wat an empty headed Poster


huh??
Reply
-- oyindabty (f) at 2-12-2010 11:14AM
(2099 | Gistmaniac)

Quote from: shaoyang on  2-12-2010 11:10AM
Wat an empty headed Poster


hw do you mean becos your head luk like one 2
Reply
-- oyindabty (f) at 2-12-2010 11:15AM
(2099 | Gistmaniac)

Quote from: Priceless-jewel on  2-12-2010 10:59AM
no ask me oooooooo, mk i no tear ur head


no tear i beg
Reply
-- oyindabty (f) at 2-12-2010 11:16AM
(2099 | Gistmaniac)

Quote from: janegeorge on  2-12-2010 11:01AM
U sure say na cry or mockery. When the man dey suffer


hw? dnt get you
Reply
-- Priceless-jewel (m) at 2-12-2010 11:17AM
(6103 | Gistmaniac)

hmmmmmmmmmmmm
Reply
-- Priceless-jewel (m) at 2-12-2010 11:18AM
(6103 | Gistmaniac)

mk i go piss
Reply
1 [2] 3 4 5 ... 18