LOL: White Girl Throws Drink On Her Boyfriend For Refusing To Kiss Her In Public (Page 3)

Date: 08-05-2013 10:56 pm (11 years ago) | Author: Daniel Bosai
1 2 [3] 4
- juddycoil at 9-05-2013 05:23 PM (11 years ago)
(m)
 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Posted: at 9-05-2013 05:23 PM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- cocoeni at 9-05-2013 05:36 PM (11 years ago)
(f)
 Cheesy Cheesy
Posted: at 9-05-2013 05:36 PM (11 years ago) | Hero
Reply
- BlueIxora at 9-05-2013 05:47 PM (11 years ago)
(f)
Oyibo wahala
Posted: at 9-05-2013 05:47 PM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Lekan22 at 9-05-2013 08:00 PM (11 years ago)
(m)
ok
Posted: at 9-05-2013 08:00 PM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- mallorca at 9-05-2013 08:32 PM (11 years ago)
(m)
Imao

Posted: at 9-05-2013 08:32 PM (11 years ago) | Addicted Hero
Reply
- Jeninflower at 9-05-2013 09:11 PM (11 years ago)
(f)
Oyibo wit thier mad love
Posted: at 9-05-2013 09:11 PM (11 years ago) | Upcoming
Reply
- chicco77 at 9-05-2013 10:29 PM (11 years ago)
(f)
but why the boy no wan kiss the girl Grin Grin Grin Grin Grin
Posted: at 9-05-2013 10:29 PM (11 years ago) | Addicted Hero
Reply
- Tyahaya at 9-05-2013 10:34 PM (11 years ago)
(m)
Oyinbo wahala  Grin
Posted: at 9-05-2013 10:34 PM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Nicksam at 10-05-2013 07:48 AM (11 years ago)
(m)
 Cool Cool Cool Cool
Posted: at 10-05-2013 07:48 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- proly at 10-05-2013 08:37 AM (11 years ago)
(f)
kkkkkkkkk
Posted: at 10-05-2013 08:37 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- odegbalegu at 10-05-2013 10:13 AM (11 years ago)
(m)
Nonsense.
Posted: at 10-05-2013 10:13 AM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- deboalabi262 at 10-05-2013 10:48 AM (11 years ago)
(m)
Mir egal..... Huh?

Posted: at 10-05-2013 10:48 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- Sophyrocks at 10-05-2013 10:51 AM (11 years ago)
(f)
Hahahahaha. Dis is for dum 9ja guys wey dey cry lyk babies say 9ja girls r dis, 9ja girls r dat, white girl r beta dis n dat. See am nw. Pourin water on face even small sef. U neva see where white girls dey beat deir men? Try al d nonsense una dey do 4 9ja weda d white girl no go blow una brains off wit gun.  Even if u be man, dem no send u. Na only 4 9ja here women dey get tym pet men.

Posted: at 10-05-2013 10:51 AM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- partigo at 10-05-2013 11:20 AM (11 years ago)
(m)
WEGGASON, why taking every little issue to race?, what this get to do with white lady?, there is no fight between black couples?, wake up
Posted: at 10-05-2013 11:20 AM (11 years ago) | Newbie
Reply
- munich100 at 10-05-2013 12:24 PM (11 years ago)
(m)
Quote from: dickman2 on  9-05-2013 04:41 PM
me  too don take slap for looking..i just look..
Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin:::::DIS MY AUSTRIA GUY DEY FUNNY SOMETIMES:::::THE KIN OF OYIBO WEY DEY BEHAVE LIKE THIS MOSTLY NA THOSE::::BIG IKEBES::::FATTIE DEM::::::::::::::NA JOKE I DEY OOOOH:::::::::::WAS GEHT MAHN?  Grin Grin
Posted: at 10-05-2013 12:24 PM (11 years ago) | Upcoming
Reply
- munich100 at 10-05-2013 12:31 PM (11 years ago)
(m)
Quote from: Sophyrocks on 10-05-2013 10:51 AM
Hahahahaha. Dis is for dum 9ja guys wey dey cry lyk babies say 9ja girls r dis, 9ja girls r dat, white girl r beta dis n dat. See am nw. Pourin water on face even small sef. U neva see where white girls dey beat deir men? Try al d nonsense una dey do 4 9ja weda d white girl no go blow una brains off wit gun.  Even if u be man, dem no send u. Na only 4 9ja here women dey get tym pet men.
SOPHY NA LIE:::::OUR DARKIE BABES TOO DEY PRETEND::::::::FOR A EXAMPLE:::BLACK GIRLS NODE GREE KISS THEIR BOYFREIND OR HUSBAND IN THE PUBLIC:::::UNLESS WHEN THEY ARE DRUNK::::::::::PRICK GODE HUNGRY DEM:::::DEM GODE DO LIKE NA ONLY MAN WEY THE TIN DEY HUNGRY:::::::::::OYIBO BABE NO SEND WHEN IT COMES TO LOVE ISSUES::::::BUT STILL:::::NA MY BLACK BABES DEY TRIP ME PASS:::::::THEIR CURVES NA DIE:::::::::
Posted: at 10-05-2013 12:31 PM (11 years ago) | Upcoming
Reply
- bishop2012 at 10-05-2013 03:25 PM (11 years ago)
(m)
okey ooo
Posted: at 10-05-2013 03:25 PM (11 years ago) | Newbie
Reply
- 08065511586 at 10-05-2013 03:35 PM (11 years ago)
(m)
Na dem sa bi.............
Posted: at 10-05-2013 03:35 PM (11 years ago) | Newbie
Reply
- dickman2 at 10-05-2013 04:13 PM (11 years ago)
(m)
Quote from: munich100 on 10-05-2013 12:24 PM
Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin:::::DIS MY AUSTRIA GUY DEY FUNNY SOMETIMES:::::THE KIN OF OYIBO WEY DEY BEHAVE LIKE THIS MOSTLY NA THOSE::::BIG IKEBES::::FATTIE DEM::::::::::::::NA JOKE I DEY OOOOH:::::::::::WAS GEHT MAHN?  Grin Grin
munich me I don tire for oyibo girls oooh....their wahala too much ..nothing man pikin no go see from this thing we call oyibo girls..na who no go ..no know....e no easy oooh..
Posted: at 10-05-2013 04:13 PM (11 years ago) | Addicted Hero
Reply
- Sophyrocks at 10-05-2013 05:43 PM (11 years ago)
(f)
Quote from: munich100 on 10-05-2013 12:31 PM
SOPHY NA LIE:::::OUR DARKIE BABES TOO DEY PRETEND::::::::FOR A EXAMPLE:::BLACK GIRLS NODE GREE KISS THEIR BOYFREIND OR HUSBAND IN THE PUBLIC:::::UNLESS WHEN THEY ARE DRUNK::::::::::PRICK GODE HUNGRY DEM:::::DEM GODE DO LIKE NA ONLY MAN WEY THE TIN DEY HUNGRY:::::::::::OYIBO BABE NO SEND WHEN IT COMES TO LOVE ISSUES::::::BUT STILL:::::NA MY BLACK BABES DEY TRIP ME PASS:::::::THEIR CURVES NA DIE:::::::::
Yes, white no send. Dem no dey pretend at all. If dey dnt lyk somtin, dey tel u to ur face n react. No takin of nonsense. Na im make if u cheat on dem, dey wil blow ur brains off wit AK 47. I lyk dat.

Posted: at 10-05-2013 05:43 PM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
1 2 [3] 4