"The Advantages of Bosom Milk"

Date: 17-03-2009 1:54 pm (12 years ago) | Author: fred ehigie
[1] 2 3 4 ... 18
- at 17-03-2009 01:54 PM (12 years ago)
(m)
A not necessarily well-prepared student sat in his life science classroom, staring at a question on the final exam paper. The question directed: "Give four advantages of Bosom  milk."

What to write? He sighed, and began to scribble whatever came into his head, hoping for the best:

1. No need to boil.
2. Never goes sour.
3. Available whenever necessary.

So far so good - maybe. But the exam demanded a fourth answer. Again, what to write? Once more, he sighed. He frowned. He scowled, then sighed again. Suddenly, he brightened. He grabbed his pen, and triumphantly, he scribbled his definitive answer:

4. Available in attractive containers of varying sizes.

He received an A




Posted: at 17-03-2009 01:54 PM (12 years ago) | Gistmaniac
- dinho4lyf at 17-03-2009 07:04 PM (12 years ago)
(m)
 Grin
Posted: at 17-03-2009 07:04 PM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
- ironlady at 17-03-2009 07:05 PM (12 years ago)
(f)
Quote from: federico on 17-03-2009 01:54 PM
A not necessarily well-prepared student sat in his life science classroom, staring at a question on the final exam paper. The question directed: "Give four advantages of Bosom  milk."

What to write? He sighed, and began to scribble whatever came into his head, hoping for the best:

1. No need to boil.
2. Never goes sour.
3. Available whenever necessary.

So far so good - maybe. But the exam demanded a fourth answer. Again, what to write? Once more, he sighed. He frowned. He scowled, then sighed again. Suddenly, he brightened. He grabbed his pen, and triumphantly, he scribbled his definitive answer:

4. Available in attractive containers of varying sizes.

He received an A




nice... Grin Grin Smiley
Posted: at 17-03-2009 07:05 PM (12 years ago) | Hero
Reply
- federico at 17-03-2009 09:34 PM (12 years ago)
(m)
 Grin
Posted: at 17-03-2009 09:34 PM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Sillyjokker at 17-03-2009 10:08 PM (12 years ago)
(f)
Hey! stop talking about Bosom milk that way... funnie though.

Posted: at 17-03-2009 10:08 PM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
- stripod102 at 17-03-2009 10:18 PM (12 years ago)
(m)
y should he?
Posted: at 17-03-2009 10:18 PM (12 years ago) | Upcoming
Reply
- stripod102 at 17-03-2009 11:09 PM (12 years ago)
(m)
infact guy,y you go dey thief oyinbo joke????I just see your joke for one blog...na cotton wool dey btw your ears nii?Huh??...abi you no get sense form your own naa?? if you no sabi wetin to talk,go house go wrap your napkin very well well//
Posted: at 17-03-2009 11:09 PM (12 years ago) | Upcoming
Reply
- Emmanuel4christ at 17-03-2009 11:19 PM (12 years ago)
(m)
LOL..Grin
Posted: at 17-03-2009 11:19 PM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Gwhy at 18-03-2009 05:20 AM (12 years ago)
(m)
Quote from: stripod102 on 17-03-2009 11:09 PM
infact guy,y you go dey thief oyinbo joke????I just see your joke for one blog...na cotton wool dey btw your ears nii?Huh??...abi you no get sense form your own naa?? if you no sabi wetin to talk,go house go wrap your napkin very well well//
jjc u dey jump around lik jan gro va,u neva c oyinbo joke na,shebi ds wan stil mak sense u dey complain,wait mak u c SILLYJOKKER own then u go knw watz up.

Posted: at 18-03-2009 05:20 AM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
- stripod102 at 18-03-2009 11:48 AM (12 years ago)
(m)
sillyjoker na premature..na only silly dudes dey read her jokes na.
Posted: at 18-03-2009 11:48 AM (12 years ago) | Upcoming
Reply
- Gwhy at 18-03-2009 12:32 PM (12 years ago)
(m)
Na u talk am o,no b me o @ tripod stand
silly wey u mak u com defend ur sef

Posted: at 18-03-2009 12:32 PM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Gwhy at 18-03-2009 12:36 PM (12 years ago)
(m)
.

Posted: at 18-03-2009 12:36 PM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
- fengintin at 18-03-2009 12:46 PM (12 years ago)
(m)
Why u dey post Bosom  joke?Research talk am say guys wey dey talk abt Bosom  neva see life 1 b4. . . . . In ur case i think i am [email protected]
Posted: at 18-03-2009 12:46 PM (12 years ago) | Newbie
Reply
- Gwhy at 18-03-2009 01:24 PM (12 years ago)
(m)
U wey don c life 1 hw d tin dey b [email protected] fiditi
wetin dem dey cal Bosom  [email protected] ALL

Posted: at 18-03-2009 01:24 PM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
- fengintin at 18-03-2009 01:33 PM (12 years ago)
(m)
honestly,i think say you for don dey get white bia bia....and you still neva see lyf bobbi.....i pity your condition,but i go help you sha.........Next tym,when you dey your family house for jungle,any of you predecessors wey be female.....go peep wen e dey baf,you see am,na dat conical tin wey dey woman chest....abi silly joker no dey show you her own......she just dey scam you collect you service moni.....i sori for you....Pele ohhh
Posted: at 18-03-2009 01:33 PM (12 years ago) | Newbie
Reply
- stripod102 at 18-03-2009 01:34 PM (12 years ago)
(m)
Gwhy......you no dey learn ohhh,fiditi go blast your yansh enta pluto.......softly ohh.
Posted: at 18-03-2009 01:34 PM (12 years ago) | Upcoming
Reply
- Gwhy at 18-03-2009 01:45 PM (12 years ago)
(m)
Quote from: fengintin on 18-03-2009 01:33 PM
honestly,i think say you for don dey get white bia bia....and you still neva see lyf bobbi.....i pity your condition,but i go help you sha.........Next tym,when you dey your family house for jungle,any of you predecessors wey be female.....go peep wen e dey baf,you see am,na dat conical tin wey dey woman chest....abi silly joker no dey show you her own......she just dey scam you collect you service moni.....i sori for you....Pele ohhh
na which 1 b CONICAL or BOBBI again na?
I say wetin dem dey cal Bosom  sef u dey blow gramma

Posted: at 18-03-2009 01:45 PM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Doshe at 18-03-2009 04:14 PM (12 years ago)
(m)
Quote from: stripod102 on 17-03-2009 10:18 PM
y should he?

Na fly way no hear smtin na him deay follow dead bodi ente grave.......
U jt day talk any how u tink say na 1 day dem day take bcom addict?
Posted: at 18-03-2009 04:14 PM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Gwhy at 18-03-2009 04:18 PM (12 years ago)
(m)
DOSE which addict b dat na COCAINE,CANABIS or NYMPHO?

Posted: at 18-03-2009 04:18 PM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
- iphie at 18-03-2009 04:23 PM (12 years ago)
(f)
frederica abi na wetin b ur name if i catch u i go use my great grand mama giant size breat beat u, olodo boy na Bosom  u go do 4 sch abi....................lolllllllllllllllllllllllz 9ice wan.......kip it up nd u might defeat silly j, she's d best so far
Posted: at 18-03-2009 04:23 PM (12 years ago) | Gistmaniac
Reply
[1] 2 3 4 ... 18