U SELF THINK AM... (Page 21)

Date: 26-08-2013 1:59 pm (8 years ago) | Author: Iyabo Alabi
1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 31
- jossy4reall at 20-10-2013 09:09 AM (8 years ago)
(m)
Quote from: francischi on 19-10-2013 07:20 PM
and you are happy

no,,u are

Posted: at 20-10-2013 09:09 AM (8 years ago) | Hero
Reply
- jossy4reall at 20-10-2013 09:10 AM (8 years ago)
(m)
Quote from: ajanni on 19-10-2013 09:41 PM
sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrap
who put ya mouth for dis?
some bodi wey never even counts hundred not to talk thousands
 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

na jealousy dey worry u.....come take some moni go buy more cow join the one wey u have

Posted: at 20-10-2013 09:10 AM (8 years ago) | Hero
Reply
- jossy4reall at 20-10-2013 09:13 AM (8 years ago)
(m)
Quote from: ajanni on 19-10-2013 09:43 PM
look at it
the monkey wey still dey sleep under the bridge


I go just dismantle u one day......u no know say in my mansion there are many homes?.....na  francischi I go see for under bridge wia he pack his property go without paying my house rent for the past 12months..abi I no try for him?

Posted: at 20-10-2013 09:13 AM (8 years ago) | Hero
Reply
- ExpertTbright at 20-10-2013 02:00 PM (8 years ago)
(m)
Truely Truely na yeye forum i dey  Sad

Posted: at 20-10-2013 02:00 PM (8 years ago) | Hero
Reply
- beejaybabs at 20-10-2013 09:34 PM (8 years ago)
(m)
I go shock am with wire Cheesy

Posted: at 20-10-2013 09:34 PM (8 years ago) | Gistmaniac
Reply
- alabi22 at 21-10-2013 03:49 PM (8 years ago)
(f)
u wicked o
Posted: at 21-10-2013 03:49 PM (8 years ago) | Gistmaniac
Reply
- ajanni at 21-10-2013 09:45 PM (8 years ago)
(m)
Quote from: jossy4reall on 20-10-2013 09:10 AM
na jealousy dey worry u.....come take some moni go buy more cow join the one wey u have
you sick
Posted: at 21-10-2013 09:45 PM (8 years ago) | Grande Master
Reply
- ajanni at 21-10-2013 09:47 PM (8 years ago)
(m)
Quote from: jossy4reall on 20-10-2013 09:13 AM
I go just dismantle u one day......u no know say in my mansion there are many homes?.....na  francischi I go see for under bridge wia he pack his property go without paying my house rent for the past 12months..abi I no try for him?
sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrap
Posted: at 21-10-2013 09:47 PM (8 years ago) | Grande Master
Reply
- francischi at 22-10-2013 11:11 AM (8 years ago)
(m)
Quote from: ajanni on 19-10-2013 09:41 PM
sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrap
who put ya mouth for dis?
some bodi wey never even counts hundred not to talk thousands
 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
beg me ooo

Posted: at 22-10-2013 11:11 AM (8 years ago) | Hero
Reply
- francischi at 22-10-2013 11:12 AM (8 years ago)
(m)
Quote from: jossy4reall on 20-10-2013 09:09 AM
no,,u are
good for you oo

Posted: at 22-10-2013 11:12 AM (8 years ago) | Hero
Reply
- francischi at 22-10-2013 11:13 AM (8 years ago)
(m)
Quote from: jossy4reall on 20-10-2013 09:13 AM
I go just dismantle u one day......u no know say in my mansion there are many homes?.....na  francischi I go see for under bridge wia he pack his property go without paying my house rent for the past 12months..abi I no try for him?
Mr. man so na wetin u de use my name de talk be this... today u must pay me all my money wey u de owe me.
 Angry Angry Angry Angry Angry

Posted: at 22-10-2013 11:13 AM (8 years ago) | Hero
Reply
- francischi at 22-10-2013 11:15 AM (8 years ago)
(m)
all the same shaa .. still chere kam bia

Posted: at 22-10-2013 11:15 AM (8 years ago) | Hero
Reply
- rakelly at 22-10-2013 01:12 PM (8 years ago)
(f)
i just dey look una Roll Eyes
Posted: at 22-10-2013 01:12 PM (8 years ago) | Hero
Reply
- jossy4reall at 22-10-2013 05:03 PM (8 years ago)
(m)
Quote from: ajanni on 21-10-2013 09:45 PM
you sick

b4 b4..but am ok now

Posted: at 22-10-2013 05:03 PM (8 years ago) | Hero
Reply
- jossy4reall at 22-10-2013 05:04 PM (8 years ago)
(m)
Quote from: ajanni on 21-10-2013 09:47 PM
sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrap

na u really say dat or e just fell frm ur mouth?

Posted: at 22-10-2013 05:04 PM (8 years ago) | Hero
Reply
- jossy4reall at 22-10-2013 05:06 PM (8 years ago)
(m)
Quote from: francischi on 22-10-2013 11:13 AM
Mr. man so na wetin u de use my name de talk be this... today u must pay me all my money wey u de owe me.
 Angry Angry Angry Angry Angry

Thank ur God say am in gud mood today

Posted: at 22-10-2013 05:06 PM (8 years ago) | Hero
Reply
- ajanni at 22-10-2013 10:46 PM (8 years ago)
(m)
Quote from: jossy4reall on 22-10-2013 05:03 PM
b4 b4..but am ok now
yu neva yet
go for check up again oooooo
 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Posted: at 22-10-2013 10:46 PM (8 years ago) | Grande Master
Reply
- ajanni at 22-10-2013 10:47 PM (8 years ago)
(m)
Quote from: jossy4reall on 22-10-2013 05:03 PM
b4 b4..but am ok now
yu neva yet
go for check up again oooooo
 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Posted: at 22-10-2013 10:47 PM (8 years ago) | Grande Master
Reply
- jossy4reall at 23-10-2013 06:41 AM (8 years ago)
(m)
I tell u say am ok now and its confirmed,,I dey go for check up every day
the issue now be say dem show me ur own result today and say u no well but dem neva see u since afta u come for the test.
abeg go for treatment b4 u get out of control

Posted: at 23-10-2013 06:41 AM (8 years ago) | Hero
Reply
- ajanni at 23-10-2013 08:48 AM (8 years ago)
(m)
 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Posted: at 23-10-2013 08:48 AM (8 years ago) | Grande Master
Reply
1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 31