A boy who had intentions of being a doctor got his WAEC result wit two credits i (Page 9)

Date: 07-02-2011 4:16 pm (11 years ago) | Author: Ernest Troy Fatoké
1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16
- kingtonbrown at 18-02-2011 07:25 PM (11 years ago)
(m)
Quote from: kenolis on 18-02-2011 07:07 PM
Quote
i go tell him watin u dey do for forum, i mean your husband, cos na me dey spy 4 him.
or better still, u fit give me somthing make i no talk.

E be like say you dey pratice how to do 4199999!!!
so you want make she give you bribe for that abi?
if you want tell dey hosband make you tell am...wetin self!
na one man she dey marry?
WHO be this? u want make i include your name 4 the list wey i wan give her husband?
Posted: at 18-02-2011 07:25 PM (11 years ago) | Upcoming
Reply
- kenolis at 18-02-2011 07:47 PM (11 years ago)
(m)
Quote
WHO be this? u want make i include your name 4 the list wey i wan give her husband?

abeg include my name so that her hosband go know me well.
he dey see me around the house but E no no waitin i dey come do.
Posted: at 18-02-2011 07:47 PM (11 years ago) | Hero
Reply
- terryworld at 18-02-2011 10:53 PM (11 years ago)
(m)
thats why my bars are full of broken bottles

Posted: at 18-02-2011 10:53 PM (11 years ago) | Hero
Reply
- kenolis at 18-02-2011 11:40 PM (11 years ago)
(m)
Quote
thats why my bars are full of broken bottles

who be dey drunker man?
Posted: at 18-02-2011 11:40 PM (11 years ago) | Hero
Reply
- terryworld at 18-02-2011 11:47 PM (11 years ago)
(m)
u go fear question

Posted: at 18-02-2011 11:47 PM (11 years ago) | Hero
Reply
- kenolis at 19-02-2011 12:03 AM (11 years ago)
(m)
Quote
u go fear question

you dey fear? i no go beat you, na joke we dey...
Posted: at 19-02-2011 12:03 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- ILOVEIT at 19-02-2011 12:06 AM (11 years ago)
(m)
hmmm  Undecided

Posted: at 19-02-2011 12:06 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- terryworld at 19-02-2011 01:35 AM (11 years ago)
(m)
hehe i no dey fear oo but i wan use one leg stand before i go stand with d other.

Posted: at 19-02-2011 01:35 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- kenolis at 19-02-2011 02:28 AM (11 years ago)
(m)
Quote
hehe i no dey fear oo but i wan use one leg stand before i go stand with d other
.

better stand with your two legs b4 you go cloches ...my hand no dey ooo!!!
Posted: at 19-02-2011 02:28 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- Deffney at 19-02-2011 02:40 AM (11 years ago)
(f)
Quote from: kingtonbrown on 18-02-2011 06:41 PM
Quote from: Deffney on 18-02-2011 02:03 PM
u try
i go tell him watin u dey do for forum, i mean your husband, cos na me dey spy 4 him.
or better still, u fit give me somthing make i no talk.

who be u? wetin u dey talk now here.. i no know what ur saying...i don't have husband oooo

Posted: at 19-02-2011 02:40 AM (11 years ago) | Addicted Hero
Reply
- Deffney at 19-02-2011 02:41 AM (11 years ago)
(f)
Quote from: kenolis on 18-02-2011 07:07 PM
Quote
i go tell him watin u dey do for forum, i mean your husband, cos na me dey spy 4 him.
or better still, u fit give me somthing make i no talk.

E be like say you dey pratice how to do 4199999!!!
so you want make she give you bribe for that abi?
if you want tell dey hosband make you tell am...wetin self!
na one man she dey marry?

leave am... Grin Grin Grin

Posted: at 19-02-2011 02:41 AM (11 years ago) | Addicted Hero
Reply
- kenolis at 19-02-2011 02:46 AM (11 years ago)
(m)
Quote
u try
i go tell him watin u dey do for forum, i mean your husband, cos na me dey spy 4 him.
or better still, u fit give me somthing make i no talk.

who be u? wetin u dey talk now here.. i no know what ur saying...i don't have husband oooo

Abeg my sister, even if you no get hosband just claim am now because you go get soon. Smiley
Posted: at 19-02-2011 02:46 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- Deffney at 19-02-2011 02:57 AM (11 years ago)
(f)
Quote from: kenolis on 19-02-2011 02:46 AM
Quote
u try
i go tell him watin u dey do for forum, i mean your husband, cos na me dey spy 4 him.
or better still, u fit give me somthing make i no talk.

who be u? wetin u dey talk now here.. i no know what ur saying...i don't have husband oooo

Abeg my sister, even if you no get hosband just claim am now because you go get soon. Smiley

hahahahaha far from my dreams even.... Grin Grin Grin

Posted: at 19-02-2011 02:57 AM (11 years ago) | Addicted Hero
Reply
- kenolis at 19-02-2011 03:22 AM (11 years ago)
(m)

Quote
hahahahaha far from my dreams even....

serious? fine girl like you why now?
or are you a Reverend sister? anyway sha!!! as you like.
Posted: at 19-02-2011 03:22 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- Deffney at 19-02-2011 03:35 AM (11 years ago)
(f)
Quote from: kenolis on 19-02-2011 03:22 AM

Quote
hahahahaha far from my dreams even....

serious? fine girl like you why now?
or are you a Reverend sister? anyway sha!!! as you like.

secrettttttttt

Posted: at 19-02-2011 03:35 AM (11 years ago) | Addicted Hero
Reply
- soki4real at 19-02-2011 03:56 AM (11 years ago)
(m)
 Grin Grin Grin
Posted: at 19-02-2011 03:56 AM (11 years ago) | Upcoming
Reply
- kenolis at 19-02-2011 04:03 AM (11 years ago)
(m)
Quote
secrettttttttt

MY TWO HAND NO DEY FOR THE SECRET OWN...
I DON RUN BE DAT.
Posted: at 19-02-2011 04:03 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- terryworld at 19-02-2011 06:24 AM (11 years ago)
(m)
ok

Posted: at 19-02-2011 06:24 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- Deffney at 19-02-2011 06:27 AM (11 years ago)
(f)
Quote from: soki4real on 19-02-2011 03:56 AM
Grin Grin Grin

soki soki just smile no laugh ooooooooo

Posted: at 19-02-2011 06:27 AM (11 years ago) | Addicted Hero
Reply
- xavexdo5 at 19-02-2011 10:37 AM (11 years ago)
(m)
ok
 Grin Grin Grin
Posted: at 19-02-2011 10:37 AM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16