Match Naijapals members

Date: 18-09-2007 10:33 pm (14 years ago) | Author: King Samuel O Dguy
[1] 2 3 4 ... 169
- at 18-09-2007 10:33 PM (14 years ago)
(m)
Heres a matching game a thought of.........you match 2 people on dis site based on a common xtic...and suggest a percentile which they match, they person below can either agree or dispute......if he/she agrees, he/she may suggest another matching pair, if he/she disagrees.....He MUST suggest a matching pair for one of the persons matched....

I start.

Paraga and dazzle77 (most naughty)....90%


So u can agree or suggest an alternative party to one of the two people.


Posted: at 18-09-2007 10:33 PM (14 years ago) | Gistmaniac
- herre at 19-09-2007 03:42 AM (14 years ago)
(f)
hmm, i think paraga is kinna cute...dont really know bout dazzle77
i match paraga and benzi...(most naughty)......am i getting the game rite?
Posted: at 19-09-2007 03:42 AM (14 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Dguy at 19-09-2007 11:32 PM (14 years ago)
(m)
yup thats right...that kinda goes..

Vixien and Herre (lookalikes) .... Grin


Posted: at 19-09-2007 11:32 PM (14 years ago) | Gistmaniac
Reply
- herre at 19-09-2007 11:57 PM (14 years ago)
(f)
errrr..no!i think we look veerryy differnt dguy Roll Eyes(i know ur just tryna start smthn hmmm.... Wink )
i think it should be more like....nigerianvixen and lollypunnany(wtf!!!) (birds of similar feather)......no pun intended. Lips Sealed
Posted: at 19-09-2007 11:57 PM (14 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Dguy at 20-09-2007 12:24 AM (14 years ago)
(m)
 Shocked .... no  i still insist ..

Vixien and Herre

Posted: at 20-09-2007 12:24 AM (14 years ago) | Gistmaniac
Reply
- myragonza at 20-09-2007 09:17 AM (14 years ago)
(f)
acually to tell u the truth....Ejigy and Herre look alike not Vixen......


So i say....i'LL match Ejigy and Herre....... Wink

Posted: at 20-09-2007 09:17 AM (14 years ago) | Addicted Hero
Reply
- olapeter at 20-09-2007 11:05 AM (14 years ago)
(m)
hmm.. i hope i got this right

I'll Macth myself with myragonza, & i hope its allowed

If u ask me why

Olapeter & myragonza (admirer) and by the way i think am falling in .................. Roll Eyes Huh?

dis is really funnyyy Grin
Posted: at 20-09-2007 11:05 AM (14 years ago) | Newbie
Reply
- Vixenx at 20-09-2007 04:18 PM (14 years ago)
(f)
whoa!!..this is really easy..I MATCH VIXEN..WITH VIXEN!!. Grin .and quite frankly..there's only ONE VIXEN and i can't be compared to anyone but me..For I'm d only one dat understands me!!..(100%).
@dguy..u 4 sho trying to start something ?? heh heh are u??..You don't think d confessions had enough of d drama?? lol..lol..lol.. Grin Grin..
Posted: at 20-09-2007 04:18 PM (14 years ago) | Addicted Hero
Reply
- herre at 20-09-2007 04:47 PM (14 years ago)
(f)
nooooo!vixen u have to match ur self wit smone else and give it a title..e.g funniest or smthn.
Posted: at 20-09-2007 04:47 PM (14 years ago) | Gistmaniac
Reply
- beegirl at 20-09-2007 05:25 PM (14 years ago)
(f)
Vixen and Herre (best pals)
Posted: at 20-09-2007 05:25 PM (14 years ago) | Upcoming
Reply
- herre at 20-09-2007 07:27 PM (14 years ago)
(f)
totally agree!! Grin
sixtusthegreat and missunshine(most likely to hook up!)
Posted: at 20-09-2007 07:27 PM (14 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Dguy at 20-09-2007 08:19 PM (14 years ago)
(m)
yup definatly...lol

Posted: at 20-09-2007 08:19 PM (14 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Vixenx at 20-09-2007 10:54 PM (14 years ago)
(f)
Dguy and ivee (most likely to get hitched) Kiss Kiss Kiss Kiss
Posted: at 20-09-2007 10:54 PM (14 years ago) | Addicted Hero
Reply
- beautious at 21-09-2007 04:19 AM (14 years ago)
(f)
haha i match me with my self (most likely to get along) Roll Eyes
Posted: at 21-09-2007 04:19 AM (14 years ago) | Newbie
Reply
- Dguy at 21-09-2007 09:10 AM (14 years ago)
(m)
no beautious........lol...........ok.
dguy and beautious (likely to get along)

Posted: at 21-09-2007 09:10 AM (14 years ago) | Gistmaniac
Reply
- dazzle77 at 21-09-2007 01:19 PM (14 years ago)
(m)
check dis............. odehg and ladyC, great pals if u ask me, maybe sumtin stronger.........u neva can tell......... e dey happen oo!!! 85%
Posted: at 21-09-2007 01:19 PM (14 years ago) | Newbie
Reply
- benzi at 21-09-2007 05:55 PM (14 years ago)
(m)
lol herre..am in dat naughty dat u compared with paraga...i ll like to know in wat terms plsss..quite interesting..
Posted: at 21-09-2007 05:55 PM (14 years ago) | Gistmaniac
Reply
- myragonza at 22-09-2007 08:52 AM (14 years ago)
(f)
woW....me and olapeter....hhhmmmmm ok......



how about Dguy and Nature's Son...bOth are iNsPiriNg.......

Posted: at 22-09-2007 08:52 AM (14 years ago) | Addicted Hero
Reply
- herre at 22-09-2007 06:59 PM (14 years ago)
(f)
oh yeah natures is deep...but the dguy!!!errrr. NO!..lol, cant u rmber the poor girl dat said she had a crush on him and he started talkin about crush drink..dat was hilarious . i think natures son and democrazy(inspiring)
Posted: at 22-09-2007 06:59 PM (14 years ago) | Gistmaniac
Reply
- democrazy at 23-09-2007 11:37 PM (14 years ago)
(m)
herre and dazzle.........match made in heaven 1000%
Posted: at 23-09-2007 11:37 PM (14 years ago) | Gistmaniac
Reply
[1] 2 3 4 ... 169

fire TRENDING GISTS fire

TODAY'S TOP
  1. "I’m Offering Peter Obi Golden Opportunity To Be My VP, I Can’t Be His" - Rabiu Kwankwaso

  2. Israel Adesanya Defends UFC Belt For The 5th Time After Defeating Jared Cannonier At UFC

  3. “Adultery Is A Crime Liable To 3 Years Imprisonment” – Nigerian Police Warns

  4. Nigerian Man, Onwumelu Luke Chike Arrested In India For Supplying Fake Passports & Visas

  5. Former-BRT Driver, Muyiwa Babalola Bolujoko Excretes 90 Pellets Of Cocaine At Lagos Airport

  6. "How Ondo Pastors Hypnotised & Kidnapped 77 Church Members" – Police

  7. Police Arrest INEC Staff, Makanjuola Bilah NYSC Member For Electoral Malpractice In Osun

  8. Man & His Estranged Wife Hospitalized After He Set Her Ablaze & She Grabbed Him While On Fire

  9. Police Rescue 13-year-old Girl Set To Be Introduced Into Prostitution In Delta

  10. "I Used To Be A Boxer" - G.O Of RCCG, Pastor Enoch Adeboye Reveals


THIS WEEK
  1. "Peter Obi Is Not Fit To Become Nigerian President" - Lauretta Onochie

  2. VIDEO: “Your Time Is Not Now, Wait For Your Time” – Dino Melaye Tells Peter Obi, Gives Reasons

  3. Nollywood Actor & Producer, Itele Dragged For The Poor Living Condition Of His Family (Photos)

  4. Another Nollywood Actress, Ruth Returns Engagement Ring,After Funke Akindele’s Crashed Marriage

  5. "It is Difficult Remaining a Virgin At 21 Years" - Nigerian Girl

  6. I've Done My Best, I'm Quiting – Peter Okoye Left Fans Worried With Disturbing Post He Shared

  7. VIDEO: Moment A Canadian Lady Arrives Nigeria To Meet Her Lover For The First Time

  8. Young Lady Strips Self Nak3d & Barks Like A Dog After Been Used For Money Ritual In Ogun

  9. Cheeky Orangutan Grabs Tourist’s Boobs, Kisses Her In Thailand

  10. Nigeria Former President, Obasanjo Drives Keke Napep, Picks Passengers In Ogun (Photos)


TOP MEMBERS: