will u marry ur wife if u find out she is HIV/AIDS possitive

[1] 2 3
(m) at 19-11-2007 07:43PM (12 years ago)

(2 | Newbie)

any way e get as e be


Vixenx (f) at 19-11-2007 08:07PM
(21140 | Addicted Hero)

Is this  supposed to be a game or what? Huh? Huh? Huh? Huh?..seems more like a discussion for me...or don't you agree?
Reply
myragonza (f) at 20-11-2007 11:19AM
(40140 | Addicted Hero)

Dguy...do that thing...do that thing...Dguy do that thing...do that thing....(the intro part of TELL ME by Christina Aguilera and P Diddy)

Reply
Vixenx (f) at 20-11-2007 06:33PM
(21140 | Addicted Hero)

do that thang dat u do which u know what it is that you do when you do that thang..so dguy..go ahead and move this thang to where dis thang need to go and do that thang that you do that you know how to do well well..so whats up?.is you gonna do that thang?
Reply
myragonza (f) at 21-11-2007 09:52AM
(40140 | Addicted Hero)

yeah Dguy...do it like its a G Thang....oh no....Dguy,do it like a "D" Thang.....

Reply
Vixenx (f) at 22-11-2007 01:00AM
(21140 | Addicted Hero)

It aint nothing but a g thang.....or is it tha same ol' G?..huh?..oh o.k.... Grin Grin Grin
Reply
myragonza (f) at 22-11-2007 08:43AM
(40140 | Addicted Hero)

no...its Dguy....so it gotta be a D thang...lol...anyway while waiting for Dguy,which is gonna be like ages before he reply,lets take this post and play it as a game.....




ok.....i will NOT marry a MAN with HIV......

Reply
Vixenx (f) at 23-11-2007 03:29AM
(21140 | Addicted Hero)

I see he still aint do that thang..but anyways....
Reply
myragonza (f) at 23-11-2007 05:57AM
(40140 | Addicted Hero)

i m tired of msging him.... Undecided

Reply
Vixenx (f) at 24-11-2007 08:51PM
(21140 | Addicted Hero)

 Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Reply
myragonza (f) at 25-11-2007 12:57PM
(40140 | Addicted Hero)

would u prefer a person with HIV or Dbabe....!??!?

Reply
Vixenx (f) at 25-11-2007 05:58PM
(21140 | Addicted Hero)

That's a hard question cuz I'm choosing between exact same things Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided

But do you think she well ever get married though?..i think the keyword there is ever!! Huh? Huh?
Reply
myragonza (f) at 26-11-2007 04:01AM
(40140 | Addicted Hero)

but a HIV person makes sense and the disease can only spread by direct contact....but u can get Kolomental disease just by looking at Dbabe....or if she is 100m from u.....yikes....what a virus....worse than Resident Evil....

Reply
Vixenx (f) at 26-11-2007 04:11AM
(21140 | Addicted Hero)

damn....thats right....true true....
Reply
myragonza (f) at 5-12-2007 05:34AM
(40140 | Addicted Hero)

anyway....is this a game....?should it be in the game forum...what a hindrance!!

Reply
Vixenx (f) at 5-12-2007 11:10AM
(21140 | Addicted Hero)

I don't think the person posted this wanted it to be a game but made a mistake of posting it here..I believe it should be a discussion...but since its here so why not play?..lol..lol

I'M PLAYING OOOOO......I'M A GANSTAFIED VIXEN...IMMA MAKE IT RAIN ON YA'LL HEADS..IMMA GET IT POPPIN...I'M DAT CHIC UR MOMMA WARNED U ABOUT.......YEAH DATS ME...IM DAT CHIC........ Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue
Reply
myragonza (f) at 5-12-2007 11:17AM
(40140 | Addicted Hero)

ok......Win,Lose or Aids...... Shocked

Reply
Vixenx (f) at 5-12-2007 11:50AM
(21140 | Addicted Hero)

IMMA WINNER......IMMA WIN .......

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin..WHAT IS THE EXPRESSION ON THIS SMILEY'S FACE?
Reply
myragonza (f) at 6-12-2007 03:55AM
(40140 | Addicted Hero)

gRINNING

Reply
Vixenx (f) at 7-12-2007 03:29AM
(21140 | Addicted Hero)

that was good myra...this one here is hard ooooooo..very hard i tell ya... Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Reply
[1] 2 3