THE SHITS............................. (Page 4)

Date: 02-06-2010 6:18 pm (11 years ago) | Author: kelly rynejersey
1 2 3 [4]
- sweetrae at 14-07-2010 12:50 AM (11 years ago)
(f)
this is alotta shit!
Posted: at 14-07-2010 12:50 AM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Skipo4u at 14-07-2010 05:28 AM (11 years ago)
(m)
i wonder
Posted: at 14-07-2010 05:28 AM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- sophiebaby at 14-07-2010 09:04 AM (11 years ago)
(f)
MAKE I GO SHIT KING KONG SHIT

Posted: at 14-07-2010 09:04 AM (11 years ago) | Addicted Hero
Reply
- Skipo4u at 14-07-2010 09:40 AM (11 years ago)
(m)
make i floow u go shit
Posted: at 14-07-2010 09:40 AM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- solid_solid at 14-07-2010 05:51 PM (11 years ago)
(m)
WHO SHIT FOR HERE?
Posted: at 14-07-2010 05:51 PM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- sweetnoxy at 14-07-2010 08:10 PM (11 years ago)
(f)
na u na......
Posted: at 14-07-2010 08:10 PM (11 years ago) | Upcoming
Reply
- scorpionheart99 at 14-07-2010 11:11 PM (11 years ago)
(f)
Quote from: sweetnoxy on 14-07-2010 12:41 AM
@ Poster, u r one hell of a researcher..lol

thanks girl, but i didn't researched all this shits...
i am just privilege to have met people who are full of shits... every day is a learning. heheheeh

Posted: at 14-07-2010 11:11 PM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- Skipo4u at 15-07-2010 05:19 AM (11 years ago)
(m)
lol
Posted: at 15-07-2010 05:19 AM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
- sweetnoxy at 19-07-2010 10:25 PM (11 years ago)
(f)
Quote from: scorpionheart99 on 14-07-2010 11:11 PM
Quote from: sweetnoxy on 14-07-2010 12:41 AM
@ Poster, u r one hell of a researcher..lol

thanks girl, but i didn't researched all this shits...
i am just privilege to have met people who are full of shits... every day is a learning. heheheeh

hmmmmm...............maybe I'll now say that u r one hell of a learner..lol
Posted: at 19-07-2010 10:25 PM (11 years ago) | Upcoming
Reply
- onyiis at 20-07-2010 11:36 AM (11 years ago)
(f)
hahahaaa sooo many shit

Posted: at 20-07-2010 11:36 AM (11 years ago) | Hero
Reply
- talkandsave at 5-08-2010 10:08 PM (11 years ago)
(m)
Quote from: onyiis on 20-07-2010 11:36 AM
hahahaaa sooo many shit
shit happens.
Posted: at 5-08-2010 10:08 PM (11 years ago) | Gistmaniac
Reply
1 2 3 [4]

fire TRENDING GISTS fire

TODAY'S TOP
  1. Photos: Singer, Davido Finally Takes Delivery Of His N240 Million Rolls Royce Cullinan

  2. Redeemed Christian Church Of God Launches Online Dating Website

  3. Actress Tonto Dikeh Teases Her Fans As She Gives A Free Show of Her Cleavages

  4. Poultry Farmer Drags Feed Seller To Court Over Poisonous Bird Food In Ibadan

  5. VIDEO: Emotional Last Moment of 12yrs Old Boy Who Was Beaten to Death For Not Joining Cult

  6. Former Senate President, Joseph Wayas Dies at Age 80

  7. Check Out This Adorable Photos Of 2Face's Babymama, Pero & Her Children

  8. 35-Yrs-Old Pastor, Izuchukwu Anoloba Kidnaps Catholic Priest, Begs God For Forgiveness In Imo

  9. Civil Defence Operatives Burst Criminal Hideout, Recovers 33 Guns, Other Items in Imo

  10. Imo Police Arrest Pastor, Izuchukwo Who Confesses On Kidnapping Catholic Priest Fidelis Ekemgba

  11. Rapper, Vector Pens Lovely Message As He Celebrates Daughter's Birthday

  12. Primary School Teacher Gets Life Imprisonment For Rap!ng 5yr Old Pupil in Jigawa

  13. Reps Summon INEC Chairman, Professor Mahmood Yakubu Over N500bn Cost Of Direct Primaries


THIS WEEK
  1. Goat Faeces Now In High Demand In China Because Of It's Richness In Protein

  2. Viral Video Of Woman Reporting Her 'One Minute" Lover In His Presence To The Internet After Sex

  3. Femi Gbajabiamila's Wife Salamtu Steps Out in Weird Outfit Which is Estimated to Cost N12m

  4. Watch As Man Attempts Suicide Inside UBA Bank After His Money Was Released To Hackers (Video)

  5. BBNaija's Angel Finally Shows Off Her Dubai-based Sugar Daddy (Video)

  6. China Takes Over Uganda’s Entebbe International Airport & Other Assets Over $207m Loan

  7. Leaked Video Of Janemena Getting Cozy With Sugar Daddy

  8. "I Watched Baba Suwe On TV But Didn’t Know He Was My Father"– Doctor Son Of Actor Shows Up (Vid

  9. Ex Super Eagles Player, Yakubu Aiyegbeni Alleged to Be TBoss Baby Daddy (FULL GIST INSIDE)

  10. HORROR!!! As IPOB's ESN Members Beheads Two Police Officers, Cannibalizes Them (Video)


TOP MEMBERS: