what will 100 naira buy for u? (Page 3)

Date: 01-11-2010 12:05 pm (13 years ago) | Author: okpara kingsley
1 2 [3] 4 5
- Michro at 5-11-2010 05:54 PM (13 years ago)
(m)
Quote from: bomsiluv on  5-11-2010 04:44 PM
Quote from: Michro on  4-11-2010 11:35 AM
Quote from: solid_solid on  1-11-2010 12:05 PM
pals if ur hungry and have only 100 naira in ur pocket, what will u buy to belle feed ...
I no know o o o

U suppose know na.................

Na by force to know?

Posted: at 5-11-2010 05:54 PM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- solid_solid at 6-11-2010 10:50 AM (13 years ago)
(m)
Quote from: 2YOUNG on  3-11-2010 05:17 PM
I will buy Garri 50 naira Beans 30 naira and the remaining 20 naira for sugar and Grandnut..you will surely enjoy it


wetin u go use cook the beans na?
Posted: at 6-11-2010 10:50 AM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- solid_solid at 6-11-2010 10:53 AM (13 years ago)
(m)
Quote from: Michro on  5-11-2010 05:54 PM
Quote from: bomsiluv on  5-11-2010 04:44 PM
Quote from: Michro on  4-11-2010 11:35 AM
Quote from: solid_solid on  1-11-2010 12:05 PM
pals if ur hungry and have only 100 naira in ur pocket, what will u buy to belle feed ...
I no know o o o

U suppose know na.................

Na by force to know?


guy na by force ooo .... u must know am in case of incasity
Posted: at 6-11-2010 10:53 AM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- solid_solid at 6-11-2010 10:54 AM (13 years ago)
(m)
Quote from: bomsiluv on  4-11-2010 09:03 AM
Quote from: solid_solid on  3-11-2010 10:13 AM
Quote from: dl4love on  3-11-2010 08:55 AM
Sho, if na one bottle of mineral &Gala you go take ,he better make you no cucuma  take any thing b\c nay wasting of time and stressing your mouth for no reason   

bomsiluv u hear her? ..... so wan make i waste my time and also stress my mouth  .... abeg tell me hungry no go kill me ooo

No mind her, I don try am before d tin work wella except sey ya belle na drum.


my belle na wetin pass drum oooo .... i need u know na
Posted: at 6-11-2010 10:54 AM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- solid_solid at 6-11-2010 10:57 AM (13 years ago)
(m)
Quote from: tlady on  5-11-2010 05:51 PM
in my school, u can ge beans for that... a plate of beans that'll last the whole freakin day.

abeg na which school be that na?  ...tell me
Posted: at 6-11-2010 10:57 AM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- kinkino at 8-11-2010 05:08 PM (13 years ago)
(f)
solid...if u chop ma agege bread and beans with d pure wata N20...u de kampe...even if it bloks ur anus...no shaken...it is only when u go to toilet dat hunga go catch u...so is betta u eat and u wil not get hungry again...infacr mak i tel u..if u no get food...no go mornin toilet oooo cos if u go hunga go catch u...but if u get food u ar free to shit all ya paparapara shit...den com bak to load...solid e bi lik say u too dey shit na make hunga dey catch so teee u dey look 4 n100 food...abeag eat d tin wey i tell u...ya problem is ova....
Posted: at 8-11-2010 05:08 PM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- MissyBarbie at 8-11-2010 05:20 PM (13 years ago)
(f)
I beg go buy 3 cups of garri with kulikuli(dry one ooo)...soak the garri for just 5 min and you'll see the wonder of garri in ya life....Gbam
Posted: at 8-11-2010 05:20 PM (13 years ago) | Hero
Reply
- keke405 at 8-11-2010 06:02 PM (13 years ago)
(m)
i go mama okey na rice and beans no meat
Posted: at 8-11-2010 06:02 PM (13 years ago) | Upcoming
Reply
- solid_solid at 9-11-2010 10:59 AM (13 years ago)
(m)
Quote from: kinkino on  8-11-2010 05:08 PM
solid...if u chop ma agege bread and beans with d pure wata N20...u de kampe...even if it bloks ur anus...no shaken...it is only when u go to toilet dat hunga go catch u...so is betta u eat and u wil not get hungry again...infacr mak i tel u..if u no get food...no go mornin toilet oooo cos if u go hunga go catch u...but if u get food u ar free to shit all ya paparapara shit...den com bak to load...solid e bi lik say u too dey shit na make hunga dey catch so teee u dey look 4 n100 food...abeag eat d tin wey i tell u...ya problem is ova....


HAHAHAHA ..... NAWAO FOR U OOO .... THAT UR AGEGE BREAD NA DIE ..... I ONLY NEED AFTERNOON FOOD
Posted: at 9-11-2010 10:59 AM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- omilaje at 10-11-2010 12:36 PM (13 years ago)
(m)
Quote from: solid_solid on  3-11-2010 10:16 AM
Quote from: qunodinga on  3-11-2010 08:31 AM
Quote from: my*****sweet on  3-11-2010 12:54 AM
Drinking and reading

you get bush meat there?


where the bush meat dey? abeg

For 100 Naira? For where? Abeg stop dreaming of Bush meat with just a hundred Naira. But maybe you fit find "eran-igbe" for that price sha.
Posted: at 10-11-2010 12:36 PM (13 years ago) | Upcoming
Reply
- omilaje at 10-11-2010 12:45 PM (13 years ago)
(m)
With one Awolowo, you can buy:

N40 dundun
N40 odunkun dindin
N10 Akara
N10 Pure Water

OR

Boli ati epa N90
Pure Water N10

OR

Agbado yiyan N90
Pure Water N10

I tell you Naija expensive no be small. I tried to save monies while I was there last month, omo men, it was impossible. Immediately the people saw me, their prices always go up despite the fact say na leggedes Benz I used o. Good luck sha. Oops, I forgot say you already have him as president.
Posted: at 10-11-2010 12:45 PM (13 years ago) | Upcoming
Reply
- kinkino at 10-11-2010 12:56 PM (13 years ago)
(f)
solid...i am planin 4 u so dat u can sav mor money...just folow d idea..u dont need night food..
Posted: at 10-11-2010 12:56 PM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- chekus4life at 11-11-2010 05:30 PM (13 years ago)
(f)
Quote from: omilaje on 10-11-2010 12:36 PM
Quote from: solid_solid on  3-11-2010 10:16 AM
Quote from: qunodinga on  3-11-2010 08:31 AM
Quote from: my*****sweet on  3-11-2010 12:54 AM
Drinking and reading

you get bush meat there?


where the bush meat dey? abeg


hahaha ... i can buy the tail for 50 naira na

For 100 Naira? For where? Abeg stop dreaming of Bush meat with just a hundred Naira. But maybe you fit find "eran-igbe" for that price sha.
Posted: at 11-11-2010 05:30 PM (13 years ago) | Newbie
Reply
- solid_solid at 11-11-2010 05:33 PM (13 years ago)
(m)
Quote from: chekus4life on 11-11-2010 05:30 PM
Quote from: omilaje on 10-11-2010 12:36 PM
Quote from: solid_solid on  3-11-2010 10:16 AM
Quote from: qunodinga on  3-11-2010 08:31 AM
Quote from: my*****sweet on  3-11-2010 12:54 AM
Drinking and reading

you get bush meat there?


where the bush meat dey? abeg


hahaha ... i can buy the tail for 50 naira na

For 100 Naira? For where? Abeg stop dreaming of Bush meat with just a hundred Naira. But maybe you fit find "eran-igbe" for that price sha.

my sister thanks abeg  ..... u don buy the tail make i follow u
Posted: at 11-11-2010 05:33 PM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- solid_solid at 11-11-2010 05:37 PM (13 years ago)
(m)
Quote from: omilaje on 10-11-2010 12:45 PM
With one Awolowo, you can buy:

N40 dundun
N40 odunkun dindin
N10 Akara
N10 Pure Water

OR

Boli ati epa N90
Pure Water N10

OR

Agbado yiyan N90
Pure Water N10

I tell you Naija expensive no be small. I tried to save monies while I was there last month, omo men, it was impossible. Immediately the people saw me, their prices always go up despite the fact say na leggedes Benz I used o. Good luck sha. Oops, I forgot say you already have him as president.

guy those thing u mention don dey costly now oooo  .... u go get like 200 before budgeting on those items  oooo
Posted: at 11-11-2010 05:37 PM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- solid_solid at 11-11-2010 05:38 PM (13 years ago)
(m)
Quote from: kinkino on 10-11-2010 12:56 PM
solid...i am planin 4 u so dat u can sav mor money...just folow d idea..u dont need night food..





abeg help me na
Posted: at 11-11-2010 05:38 PM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- abiolaalebs at 11-11-2010 09:36 PM (13 years ago)
(f)
2 indomie and 1 egg
Posted: at 11-11-2010 09:36 PM (13 years ago) | Newbie
Reply
- bomsiluv at 12-11-2010 11:32 AM (13 years ago)
(f)
Quote from: abiolaalebs on 11-11-2010 09:36 PM
2 indomie and 1 egg

Dat one na children food.
Posted: at 12-11-2010 11:32 AM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- sixtyhoneyy at 12-11-2010 11:38 AM (13 years ago)
(f)
Quote from: 2YOUNG on  3-11-2010 05:17 PM
I will buy Garri 50 naira Beans 30 naira and the remaining 20 naira for sugar and Grandnut..you will surely enjoy it
hahahaha u don finish work
Posted: at 12-11-2010 11:38 AM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
- sixtyhoneyy at 12-11-2010 11:42 AM (13 years ago)
(f)
Quote from: keke405 on  8-11-2010 06:02 PM
i go mama okey na rice and beans no meat
Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Posted: at 12-11-2010 11:42 AM (13 years ago) | Gistmaniac
Reply
1 2 [3] 4 5